مسئولان به خوراک فکری و منابع خبری خود دقت کنند
مسئولان به خوراک فکری و منابع خبری خود دقت کنند

تولیت حرم مطهر حضرت معصومه(س) گفت: مسئولان برای اینکه بتوانند خوب فکر کنند باید از منابع خبری و فکری درستی برخوردار باشند و ضمن این که حرف همه جریان‌ها و فکرها را می‌شنوند به بهترین نظرها عمل کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم، آیت‌الله سید محمد سعیدی ظهر امروز در دیدار با اسکندر مؤمنی وزیر کشور که در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد با بیان اینکه خداوند می‌فرماید در این دنیا غذای حلال بخورید و عمل صالح انجام دهید، اظهار داشت: انسان باید علاوه بر غذای مادی، به خوراک فکری و معنوی خود هم توجه داشته باشد و از منابع درست تغذیه فکری کند.

تولیت حرم مطهر بانوی کرامت با بیان اینکه مسئولان برای اینکه بتوانند خوب فکر کنند باید از منابع خبری و فکری درستی برخوردار باشند، گفت: مسئولان باید ضمن این که حرف همه جریان‌ها و فکرها را می‌شنوند وقتی به مرحله عمل رسید بر اساس بهترین اندیشه‌ها عمل کنند.

 وی تصریح کرد: گاهی یک حرف را از زبان کسی می‌شنوید که ممکن است در حزب و جریان شما نباشد؛ ولی خداوند او را واسطه قرار داده تا این حرف و اندیشه را به شما برساند؛ بنابراین نباید از شنیدن حرف دیگران دریغ کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم استان قم/