وزیر کشور با بیان اینکه ما باید دین خود را نسبت به شهر مقدس قم ادا کنیم، گفت: موضوعات فرهنگی شهر مقدس قم در اولویت این دولت است و به دنبال این هستیم که در حوزه توسعه زیارت و گردشگری نیز کارهای عمرانی لازم انجام شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم، اسکندر مؤمنی در دیدار با آیت‌الله سید محمد سعیدی که ظهر امروز در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد با بیان اینکه امیدواریم خدا توفیق دهد بتوانیم سهم خود را نسبت به استان قم که مرکز جهان تشیع است ادا کنیم، اظهار داشت: استان قم مانند استان‌های دیگر نیست و ظرفیت‌ها عظیمی دارد که باید به آن توجه شود.

 وی با بیان اینکه از بیش از ۱۰۰ کشور در شهر مقدس قم طلبه و دانشجو حضور دارند که فرصت عظیمی را برای انتقال پیام اسلام و انقلاب ایجاد کرده است، گفت: ما باید دین خود را نسبت به این شهر ادا کنیم و در عرصه‌های مختلف عمرانی، فرهنگی و گردشگری نیازهای این شهر را برطرف کنیم.

 وزیر کشور با اشاره به ضرورت تعیین تکلیف مونوریل قم که بیش از یک دهه است در مرعی و منظر مردم است افزود: موضوعات فرهنگی شهر مقدس قم در اولویت این دولت است و به دنبال این هستیم که در حوزه توسعه زیارت و گردشگری نیز کارهای عمرانی لازم انجام شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم استان قم/