ثبت ۲۵ هزار نفرساعت حضور در جشنواره‌های ورزشی قم
ثبت ۲۵ هزار نفرساعت حضور در جشنواره‌های ورزشی قم

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قم از برگزاری ۲۵ هزار نفرساعت برنامه ورزشی و تفریحی با همکاری سپاه و بسیج خبر داد و گفت: این رویدادها با استقبال پرشور مردم در قالب مسابقات ورزشی، جشنواره‌های خانوادگی و نمایشگاه شهدای ورزشکار برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری قم، سید محمد موسوی‌منش در گفت‌وگویی با اشاره به اهمیت هفته دفاع مقدس و ترویج روحیه ایثار و از خودگذشتگی در جامعه گفت: در طول این هفته، برنامه‌های متنوع ورزشی و تفریحی با استقبال چشمگیر شهروندان برگزار شد که هدف ما تقویت نشاط اجتماعی و تحکیم ارزش‌های انقلاب اسلامی در جامعه بود.

موسوی‌منش درباره برخی از مهم‌ترین این برنامه‌ها گفت: در روز ۱۲ اردیبهشت، مسابقات ورزشی ویژه دانش‌آموزان دبستان حضرت ابوالفضل (ع) برگزار شد که طی آن بیش از ۲ هزار نفر ساعت مشارکت داشتند.

وی افزود: در روز ۱۲ مرداد نیز مراسم بزرگداشت رئیس جمهور شهید و شهدای خدمت استان قم با مشارکت بیش از هزار نفر ساعت انجام شد.

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قم به دیگر برنامه‌های برگزار شده اشاره کرد و بیان داشت: یکی از رویدادهای شاخص، برگزاری جشنواره تفریحی ورزشی ، بازی‌های بومی و محلی ویژه بانوان مساجد و محلات استان قم بود که در روز ۲۸ شهریور با مشارکت ۳۰۰ نفر ساعت برگزار شد.

وی همچنین از برگزاری نمایشگاه هفته دفاع مقدس و ایستگاه شهدای ورزشکار خبر داد و گفت: این نمایشگاه با همکاری سازمان تربیت بدنی سپاه پاسداران و با حضور ۲۵ هزار نفر ساعت از مردم از ۳۱ شهریور تا ۷ مهر برپا شد و مورد استقبال ورزشکاران و جوانان قرار گرفت.

موسوی‌منش به همکاری‌های مشترک سازمان با سایر نهادها اشاره کرد و افزود: برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی نشاط شهروندی به مناسبت هفته دفاع مقدس و روز قم یکی از برنامه‌های موفق ما بود که در رشته تنیس روی میز ویژه بانوان در روز ۵ مهر با حضور ۵۰۰ نفر ساعت به انجام رسید.

وی همچنین از برگزاری مسابقات تیراندازی خانوادگی بین همکاران شهرداری خبر داد و گفت: این مسابقات در روز ۵ مهر با حضور ۷۵۰ نفر ساعت برگزار و به تقویت روحیه همدلی در بین همکاران کمک کرد.

موسوی‌منش با اشاره به مسابقات آمادگی جسمانی پیشکسوتان استان قم در هفت رده سنی اظهار کرد: این مسابقات در روز ۵ مهر به‌صورت مشترک با تربیت بدنی سپاه و هیات آمادگی جسمانی استان قم برگزار و ۵۰۰ نفر ساعت در آن شرکت کردند.

وی در ادامه به برگزاری مسابقات تفریحی ورزشی و ثبت رکورد در جشنواره کلیمه اشاره کرد و افزود: این جشنواره در روز ۵ مهر در میدان آستانه برگزار شد و بیش از ۱۰۰۰ نفر ساعت از شهروندان قم در آن مشارکت کردند.

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی ورزشی شهرداری قم، همچنین از برگزاری مسابقات دارت و تیراندازی به مناسبت هفته دفاع مقدس و روز قم در روزهای ۵ و ۶ مهر خبر داد و بیان کرد: این مسابقات با حضور ۵۰۰ نفر ساعت در هرکدام از این رویدادها برگزار شد.

موسوی‌منش به برگزاری مسابقات قهرمانی موتورسواری سوپر اندروی استان قم در روز ۲۰ مهر اشاره کرد و گفت: این مسابقات با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم و تربیت بدنی سپاه برگزار شد و ۱۰۰۰ نفر ساعت از ورزشکاران و علاقه‌مندان در این رقابت‌ها شرکت کردند.

وی در پایان با قدردانی از همکاری همه دستگاه‌های مرتبط برای برگزاری این رویدادها خاطرنشان کرد: هدف ما افزایش مشارکت شهروندان در فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی و تقویت روحیه ایثار و مقاومت در جامعه است که در این مسیر موفقیت‌های خوبی کسب کرده‌ایم.