خدمت رسانی منطقه یک شهرداری قم در مراسم رحلت حضرت موسی مبرقع(ع)
خدمت رسانی منطقه یک شهرداری قم در مراسم رحلت حضرت موسی مبرقع(ع)

مدیر منطقه یک شهرداری قم اقدامات این منطقه شهری همزمان با سالروز رحلت حضرت موسی مبرقع(ع) را تشریح کرد.

محمدحسین علی‌اکبری با اشاره به فرارسیدن سالروز رحلت حضرت موسی مبرقع(ع) فرزند بلافصل امام جواد(ع) اظهار داشت: این مکان مقدس ازجمله امامزادگان واجب التعظیم و از قطب‌های مهم گردشگری مذهبی استان قم است.
وی با بیان اینکه در راستای گرامیداشت سالروز رحلت این حضرت، شهرداری منطقه یک اقدامات مختلفی مانند برپایی ستاد خدمات رسانی شهرداری قم ، استقرار کانکس ۲۰ چشمه سرویس بهداشتی سیار ، آذین بندی و سیاه‌پوشی خیابان شهید دل آذر و فرعی های منشعب به این امام زاده را انجام داده است افزود: ۲ هزار متر ریسه مشکی به همراه ۸۰ پرچم عزای دو سر و ۴۶ عدد پرچم تک سردر این مکان مقدس و معابر اطراف نصب شده است.
مدیر منطقه یک شهرداری قم با اشاره به اجرای زیرسازی محوطه پیرامونی چهل اختران و تسطیح بیش از ۸۰۰۰ مترمربع زمین های خالی اطراف امام زاده با ۸ کامیون مصالح ابراز کرد: در روزهای گذشته ۷ تن آسفالت به منظور لکه‌گیری و تسطیح مسیرهای منتهی به امام زاده و پیرامون توزیع شده است.
وی با تأکید بر اینکه ۵ تن نخاله اطراف امامزاده منتقل شده است، مطرح کرد: شست‌وشوی نرده‌های امام‌زاده توسط دستگاه واترجت، نظافت و پاکسازی محوطه و تأمین نیروی انسانی و شیفت بندی نیروی های خدماتی در ۳ شیفت کاری جهت پوشش و خدمات رسانی تا ساعات پایانی مراسم از دیگر اقدامات منطقه یک شهرداری قم همزمان با رحلت حضرت موسی مبرقع(ع) است.