ایستادن استان قم بر سکوی نخست نهضت ملی مسکن
ایستادن استان قم بر سکوی نخست نهضت ملی مسکن

استاندار سابق قم گفت: استان قم در زمینه طرح نهضت ملی مسکن موفق به کسب رتبه اول در کشور شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم، سید محمد آقامیری صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه استاندار قم که در سالن همایش‌های بین‌المللی مدرسه علمیه امام کاظم (ع) برگزار شد، با اشاره به یاد شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم، گفت: مردم ما همواره مدیون ایثار و فداکاری شهیدان هستند و ما باید یاد و خاطره آنان را گرامی بداریم.

وی در ادامه از وزیر کشور، هیئت همراه ایشان و استاندار جدید قم، تقدیر کرد و افزود: تشکر ویژه‌ای از مراجع عالیقدر و نماینده مقام معظم رهبری در استان دارم که همواره در حمایت از ما یار و مددکار بودند.

استاندار سابق قم با اشاره به تلاش‌های تمامی نهادهای اجرایی استان، تصریح کرد: اگر در این ایام خدمتی در استان صورت‌گرفته، حاصل زحمات تمامی همکاران و مدیران است و قدردان آنها هستیم.

آقامیری همچنین بر تلاش برای ایجاد اتحاد و انسجام در بین دستگاه‌های استان تأکید کرد و افزود: هدف ما خدمت به مردم عزیز قم بود و امیدوارم این مسیر ادامه یابد.

وی با بیان اینکه استان قم در زمینه مسکن موفق به کسب رتبه اول در کشور شده، یادآور شد: این موفقیت نتیجه همت و تلاش تمام دستگاه‌هاست که در جهت رفع مشکلات مردم در حوزه مسکن اقدام کردند.

استاندار سابق قم همچنین به کاهش نرخ تورم در استان اشاره کرد و گفت: این موضوع نشان‌دهنده همت همگانی برای بهبود شرایط اقتصادی مردم است.

آقامیری با تأکید بر اهمیت حمایت از دولت، خاطرنشان کرد: موفقیت دولت به معنای رضایت مردم و رضایت خداوند متعال است و همه ما باید در این زمینه همکاری کنیم.

وی با ابراز حلالیت از مردم قم و روحانیت، افزود: اگر در دوران مسئولیت خود کسی را رنجانده‌ام، از صمیم قلب عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم که خداوند توفیق ادامه خدمت را به همه ما عطا کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم استان قم /