بومی‌سازی ۸۰ درصد صنعت پتروشیمی ‌به‌ همت متخصصان ایرانی
بومی‌سازی ۸۰ درصد صنعت پتروشیمی ‌به‌ همت متخصصان ایرانی

مدیرعامل شرکت مدیریت توسعه صنایع پتروشیمی کشور گفت: طراحی‌های خوبی در زمینه توسعه صنایع پتروشیمی در داخل کشور صورت‌گرفته و می‌توان گفت بیش از ۸۵ درصد این طراحی‌ها با اعتماد به جوانان ایرانی انجام شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم، مصطفی متدین امروز با حضور در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت در دیدار با آیت‌الله سید محمد سعیدی اظهار داشت: بیش از ۸۰ درصد صنعت پتروشیمی قابلیت بومی‌سازی دارد و توان مدیریتی در زیر مجموعه‌های این صنعت بسیار بالاست.

 وی افزود: صنعت پتروشیمی یک صنعت مادر است و زنجیره خلق، تولید، اشتغال‌زایی و ارزآوری را داراست.

 متدین، جهاد تبیین در برابر جهاد تخریبی که توسط بیگانگان صورت می‌گیرد را امری بسیار ضروری دانست و خاطرنشان کرد: در صنعت پتروشیمی اقدامات بسیار بزرگی در سطح کشور صورت‌گرفته است که گاهی اوقات به‌درستی بیان نشده است.

 مدیرعامل شرکت مدیریت توسعه صنایع پتروشیمی کشور تأکید کرد: طراحی‌های خوبی در زمینه توسعه صنایع پتروشیمی در داخل کشور صورت‌گرفته و می‌توان گفت بیش از ۸۵ درصد این طراحی‌ها با اعتماد به جوانان ایرانی انجام شده است.

 متدین یادآور شد: با اعتمادسازی و استفاده از جوانان و همچنین جذب سرمایه‌گذاری از بخش خصوص می‌توان به تولید و اشتغال‌زایی کمک کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم استان قم/