حل مشکلات مردم در پروژه جمع‌آوری ریل متروکه در دستور کار مدیریت شهری
حل مشکلات مردم در پروژه جمع‌آوری ریل متروکه در دستور کار مدیریت شهری

مسگری با اشاره به واگذاری رفع معارضات ریل متروکه به اداره کل راه و شهرسازی گفت: کارگاه پروژه ریل متروکه در حال تجهیز بوده و برای رفاه شهروندان این محدوده به صورت روزانه نظافت خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر قم، محمود مسگری با اشاره به پیگیری‌های انجام‌شده برای آغاز عملیات اجرای پروژه جمع‌آوری ریل متروکه اظهار داشت: در این پروژه بیش از دو سال است که مدیریت شهری در حال پیگیری برای اجرای آن است.
وی یادآور شد: جمع‌آوری ریل متروکه یکی از مصوبات سفر نخست شهید رئیسی بود که به علت عدم همکاری استان به مشکلات زیادی برخورد کرد که باعث اعتراضات عمومی شهروندان شد.
رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شهرسازی امضا تفاهم‌نامه با اداره کل راه و شهرسازی را برای تجهیز کارگاه مطرح کرد و گفت: با پیگیری‌های انجام‌شده کارگاه در حال تجهیز است و امیدواریم با سرعت این پروژه به سرانجام برسد تا شرایط این محدوده ساماندهی شود.
وی متولی رفع معارضان ملکی در این پروژه را اداره کل راه و شهرسازی استان قم اعلام کرد و گفت: مالکان برای رفع معارض باید به اداره کل راه و شهرسازی مراجعه کنند و با توجه به تصمیمات جدید لازم است فرایند عمرانی پروژه هر چه سریع‌تر آغازشده و پیمانکار وارد اجرا شود.
مسگری یادآور شد: با هماهنگی‌های شهرداری مرکز قرار شده ریل راه‌آهن به‌صورت روزانه نظافت شود تا مردم با مشکلات کمتری در خصوص گردوغبار و پسماند داشته باشند.
وی خطاب به مردم از صبر و بردباری شهروندان این منطقه قدردانی و تصریح کرد: مدیریت شهری تمام تلاش خود را برای اجرای این پروژه و رفاه شهروندان انجام داده و امیدواریم به‌زودی شاهد حل مشکلات این پروژه با مالکان باشیم.
انتهای پیام/