روزبازار جدید در منطقه دو شهر قم ایجاد می‌شود/ احداث فروشگاه تخصصی گوشت و فراورده‌های پروتئینی
روزبازار جدید در منطقه دو شهر قم ایجاد می‌شود/ احداث فروشگاه تخصصی گوشت و فراورده‌های پروتئینی

طی برگزاری جلسه‌ای تعاملاتی میان منطقه دو شهرداری قم و سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری قم، در راستای ارتقای خدمت رسانی به شهروندان احداث روزبازار جدید در منطقه ۲ بررسی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از شهر نیوز، جلسه‌ای با حضور مدیر منطقه دو، معاون خدمات شهری منطقه دو، معاون شهرسازی منطقه دو، مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری، معاون فنی و عمرانی و معاون مالی سازمان به میزبانی سازمان ساماندهی مشاغل شهری در سالن جلسات سازمان میادین برگزار شد.

در این نشست تعاملاتی در راستای ارتقای خدمت رسانی به شهروندان، سه محور مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت که از جمله این موارد تکمیل شبکه توزیع و فروشگاه‌های زنجیره‌ای سازمان با برند همشهری، احداث روزبازار جدید در منطقه ۲ با هدف ایجاد اشتغال برای مشاغل خانگی و ساماندهی وانت بارها و تسریع در انتقال صنف درب و پنجره سازان بلوار شاهد به شهرک صنوف بود.

همچنین در این جلسه به بررسی فروشگاه‌های ریحان سطح منطقه دو پرداخته شد و احداث فروشگاه‌های ریحان توسط سازمان میادین از طریق معرفی زمین از زمین‌های تحت امر شهرداری منطقه دو مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد زمینی از زمین‌های دارای ظرفیت منطقه به سازمان، برای انجام امور مربوطه واگذار شود.

در این جلسه همچنین پیرامون ایجاد اولین فروشگاه آبزیان در خیابان اراک جنب گاراژ رضویان بررسی شد و قرار شد زمینی به سازمان میادین واگذار شود تا چنین محوطه‌ای را ایجاد کند.

افزون بر این مقرر شد جلسه‌ای با صنف درب و پنجره سازان خیابان شاهد برگزار شود و آخرین اخطارها برای جمع آوری این صنوف از آن خیابان داده شود تا هرچه سریعتر به شهرک صنوف انتقال پیدا کنند.

واگذاری قطعه زمینی در ابتدای بلوار جمهوری به سازمان میادین جهت احداث فروشگاه ریحان از دیگر بحث‌های این جلسه بود که در مورد آن تصمیم گیری شد.