مانند دفاع مقدس وارد صحنه حمایت از مردم لبنان شویم
مانند دفاع مقدس وارد صحنه حمایت از مردم لبنان شویم

رئیس موسسه امام خمینی(ره) با بیان اینکه دشمن با همه توان برای مقابله با اسلام آمده است، گفت: حتی اگر شخصی می‌تواند قرض کند و کمک کند این کار را انجام دهد، کمک‌های خوبی شده، اما کافی نیست، لازم است مثل دفاع مقدس وارد صحنه شویم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم، آیت الله محمود رجبی امروز در جمع اساتید، دانش پژوهان و کارکنان موسسه امام خمینی(ره) قم، گفت: قرآن کریم می فرماید”لَتَجِدَنَ‌ أَشَدَّ النَّاسِ‌ عَدَاوَهً لِلَّذِینَ‌ آمَنُوا الْیَهُودَ وَ الَّذِینَ‌ أَشْرَکُوا”؛ اسراییل به گفته شهید سید حسن نصرالله از خانه عنکبوت نیز سست‌تر است اگر این رژیم خودش بود حتی در برابر رزمندگان غزه نیز دوام نمی آورد اما در واقع آمریکایی ها، اروپا و مزدوران منطقه ای هستند که به او همه نوع کمکی می کنند تا از ریشه کن شدن این غده سرطانی پیشگیری کنند.

وی افزود: امروزه شاهد هستیم که اسلام در برابر کفر قرار گرفته است، رهبری معظم انقلاب بیانی داشتند و ما را توجه دادند به کمک همه جانبه به حزب الله لبنان چرا که دشمن خودش تصریح کرده همتش نابودی جمهوری اسلامی و حزب الله لبنان است، صهیونیست ها، اروپایی ها و آمریکایی ها حتی به نقشه نیل تا فرات نیز قانع نیستند بلکه کل منطقه را می خواهند تا چپاول و غارتگری خودشان را داشته باشند.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه خاطرنشان کرد: صهیونیست ها از اساس با اسلام ناب مخالف هستند و اگر جایی نیز کوتاه آمده اند چون توان مقابله با اسلام و نظام اسلامی را نداشتند. رهبری معظم انقلاب فرمودند که هزینه مقاومت کمتر از سازش است و اهمیت این فرمایش ایشان امروزه به خوبی مشخص شده است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: هم طبق وظیفه دینی و قرآنی لازم است در برابر رژیم صهیونیستی ایستادگی کنیم و هم به خاطر شرایطی که در منطقه وجود دارد. مقام معظم رهبری نیز این کمک به جبهه مقاومت و حزب الله را فرض اعلام کرده اند.

آیت الله رجبی با اشاره به شرایط سخت لبنان و مشکلاتی که آوارگان این منطقه با آن درگیر هستند گفت: امروزه کمک مالی بیش از هرچیز دیگری لازم است؛ باید فرمایش قرآن کریم را جدی بگیریم و باور کنیم دشمن با همه توان برای مقابله با اسلام آمده است، حتی اگر شخصی می تواند قرض کند و کمک کند این کار را انجام دهد، کمک های خوبی شده است اما کافی نیست، لازم است مثل دفاع مقدس وارد صحنه شویم.

رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) تاکید کرد: تنها کمک مالی کافی نیست، بلکه هر نوع کمکی مثل پشتیبانی فکری و رصد شبهاتی که از سوی صهیونیست ها ایجاد می شود نیز لازم است، بزرگان ما می توانند در حمایت از جبهه مقاومت بیانیه و اطلاعیه دهند، باید کار همه جانبه و جدی صورت بگیرید چرا که کوتاهی در این کمک و پشتیبانی باعث مواخذه در درگاه الهی می شود.

وی در پایان سخنان خود بحث دعا و توسل را مهم دانست و گفت: بحث دعا و توسل به صورت جمعی و فردی برای پیروزی رزمندگان جبهه مقاومت بسیار مهم است و باید آن را جدی بگیریم؛ انجام این کمک ها و پشتیبانی ها باید به گونه‌ای باشد که دیگران نیز تشویق شوند چرا که هر قدر جبهه مقاومت قوی‌تر شود نابودی رژیم صهیونیستی تسریع می شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم استان قم/