خیابان‌های اصلی شهر با ماشین آلات مکانیزه نظافت شود
خیابان‌های اصلی شهر با ماشین آلات مکانیزه نظافت شود

طلایی با تأکید بر لزوم ارائه بیمه تکمیلی به نیروهای خدماتی و پاکبانان گفت: امروز شهر قم یکی از تمیزترین شهرهای کشور است و باید نظافت معابر و شریان‌های اصلی شهر توسط ماشین آلات مکانیزه انجام شود تا جان پاکبانان در معرض خطر نباشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر قم، حسن طلایی در صد و چهل و یکمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم که در ساختمان شهید زین‌الدین برگزار شد، با اشاره به تعداد کارگران خدماتی شهرداری قم اظهار داشت: در حال حاضر بیش از ۲ هزار کارگر در شهرداری قم در حال فعالیت هستند.
وی کارگران خدماتی و پاکبانان را سربازان خط مقدم نظافت شهر معرفی کرد و افزود: باید در حفظ جانان این افراد و تامین مالی آنها بیشترین تلاش و دغدغه را داشته باشیم.
وی خواستار نظافت معابر و شریان‌های اصلی شهر توسط ماشین الات مکانیزه شد و گفت: متاسفانه شاهد چندین مورد تصادف پاکبانان در خیابان‌های اصلی و پر تردد بوده ایم که نیاز است در پیمان جدید قید شود این معابر با ماشین الات مکانیزه نظافت شود.
عضو شورای اسلامی شهر قم ادامه داد: در حال حاضر کارکنان و نیروهای خدماتی و همچنین پاکبانان بیمه تکمیلی ندارند که نیاز است در پیمان جدید به این مورد نیز توجه شده و لحاظ شود.
طلایی در پایان یادآور شد: امروز شهر قم یکی از تمیزترین شهرهای کشور است که این تمییزی و امتیاز را مدیون کار شبانه‌روزی این افراد هستیم و باید از نظر مالی و رفاهی تامین شوند.
انتهای پیام/