اختصاص مساعدت‌های سالانه به پاکبانان
اختصاص مساعدت‌های سالانه به پاکبانان

آمره با تأکید بر حفظ عدالت در پیمان کارگران حوزه خدمات گفت: در پیمان جدید بر ای نخستین بار مزایایی دریافتی کارگران مانند بیمه تکمیلی، اختصاص مساعدت‌های سالانه به صورت ویژه دیده‌شده و تجهیزات موردنیاز کار و لباس نیز در اختیار آنان قرار می‌گیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر قم، دکتر معصومه آمره در صد و چهل و یکمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم که در ساختمان شهید زین‌الدین برگزار شد، ضمن تشکر از همکاری شهرداری قم در تنظیم پیمان جدید کارگران خدمات شهری اظهار داشت: پیمان جدید طی ۶ جلسه در کمیسیون خدمات شهری موردبررسی قرار گرفت.
وی نگاه ویژه شورای شهر به کارگران حوزه خدمات را یادآور شد و افزود: برای نخستین بار طی این پیمان مزایایی دریافتی کارگران عزیز به صورت ویژه دیده‌شده و تجهیزات موردنیاز کار و لباس نیز در اختیار آنان قرار می‌گیرد.
عضو شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: همچنین اختصاص مساعدت‌های سالانه، بیمه تکمیلی، تامین لباس متحد شکل و ارائه خدمات شستشویی لباس، استفاده از فناوری و ایده‌های نو در جمع‌آوری پسماند و اجرای قوانین عدالت محور بخشی از موضوعات لحاظ شده در پیمان جدید است.
وی در پایان تأکید کرد: توجه به‌سلامت و رفاه کارگران از مهم‌ترین دغدغه‌های مدیریت شهری در حوزه خدمات بوده که خوشبختانه توانستیم به بخش مهمی از آن دست پیدا کنیم.
انتهای پیام/