۱۰ تقاطع غیرهمسطح در شهر قم تکمیل می‌شود
۱۰ تقاطع غیرهمسطح در شهر قم تکمیل می‌شود

شهردار قم گفت: در برنامه‌های پیش‌روی شهرداری قم مسئله تکمیل ۱۰ تقاطع غیرهمسطح، ساخت بوستان‌های موضوعی، افزایش استفاده از فناوری اطلاعات و توجه به امور فرهنگی در دست اجرا قرار دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم، مرتضی سقائیان‌نژاد امروز در دیدار چهره به چهره شهردار و مدیران شهری قم با نخبگان برگزیده شهر که در محل سالن جلسات رضوان شهرداری قم برگزار شد، ضمن گرامیداشت جایگاه نخبگان و فعالیت‌های آن‌ها گفت: جایگاه نخبگان در سطح جامعه بسیار مهم و اساسی است و باید اذعان کنیم که هنوز جایگاه و منزلت آن‌ها شناخته نشده است.

وی افزود: امروز ما در شهرداری‌ها در دوران گذار هستیم و اتفاقاتی از جمله انجام فعالیت‌های گسترده عمرانی از جمله موارد این مهم است.

شهردار قم با اشاره به هزینه‌های سنگین تحصیل برای آموزش نیروی تحصیل کرده خاطرنشان کرد: امروز برای گسترش صنعت به آموزش نیروی متخصص و علمی نیاز است و باید برای تربیت این نیروی متخصص هزینه کنیم تا بتوانیم صنعت و اقتصاد کشور را به شکوفایی برسانیم.

سقائیان‌نژاد با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه‌های گوناگون مدیریت شهری تاکید کرد: امروز بسیاری از کاستی‌های شهر و شهرداری رفع شده است و در ادامه در تلاشیم تا با فراهم شدن شرایط و هموار سازی مسیر، تغییرات و خدمت به مردم ضمن شدت گرفتن دچار تحول نیز بشود.

وی گفت: گسترش مجموعه‌های ورزشی در مناطق شهری قم، ساخت بوستان‌های موضوعی، تکمیل ۱۰ تقاطع در سطح شهر، افزایش سرانه فضای سبز برای استفاده همشهریان از جمله اقداماتی محسوب می‌شود که در سال جاری در دست پیگیری است.

شهردار قم افزود: در برنامه‌ریزی پیش‌روی شهرداری قم، انجام اقدامات فرهنگی و علمی همزمان با فعالیت در حوزه عمرانی، فناوری مورد توجه است.

منبع: خبرگزاری تسنیم استان قم/