شهید سنوار نماد شرافت جبهه مقاومت است
شهید سنوار نماد شرافت جبهه مقاومت است

صابری با تأکید بر پایداری جبهه مقاومت در مقابل رژیم صهیونیسم گفت: تربیت‌شدگان مکتب اسلام و شهادت با حضور در میدان از جانبازی و شهادت در این راه مقدس هراسی ندارند و دشمن آگاه باشد که با شهادت سرداران و قهرمانان خللی در مقاومت امت اسلامی ایجاد نخواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر قم، دکتر حسین صابری در صد و چهل و یکمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر مقدس قم که در ساختمان شهید زین‌الدین برگزار شد ضمن بزرگداشت یاد و خاطره شهدای اسلام و ایران اظهار داشت: شهادت افتخار مجاهدان اسلام و جبهه مقاومت است.
وی شهادت یحیی سنوار را نقطه عطف و نماد جدید جبهه مقاومت در برابر رژیم صهیونیسم معرفی کرد و افزود: شهید سنوار نشان داد تربیت‌شدگان مکتب اسلام و شهادت بر اساس آرمان‌ها و ارزش‌های والا پا به عرصه مبارزه با ظلم و ستم گذاشته‌اند.
نائب رئیس شورای اسلامی شهر قم ادامه داد: تربیت‌شدگان مکتب اسلام و شهادت با حضور در میدان از جانبازی و شهادت در این راه مقدس هراسی ندارند و امروز نام شهید سنوار نه‌تنها در فلسطین بلکه در سطح جهانی به‌عنوان نماد شرافت انسانی شناخته می‌شود.
وی سخن شهید هنیه را یادآور شد و گفت: دشمن آگاه باشد که با شهادت سرداران، قهرمانان و فرماندهان، خللی در مقاومت امت اسلامی در برابر زور و اشغال ایجاد نخواهد شد.
دکتر صابری سپس به شهادت احمد کحیل شهردار نبطیه نیز اشاره کرد و گفت: بی‌شک خون پاک این خادمین شهید زمینه‌ساز پیروزی نهایی و آزادی قدس شریف از چنگال جنایتکاران صهیونیست خواهد بود، ان‌شاءالله.
وی در پایان آیات سوره روم را یادآور شد و بیان کرد: فاصْبِرْ إِنَّ وَعْدَ اللَّهِ حَقٌّ، پس شکیبایی کن که یقیناً وعده‌ خدا [در مورد یاری و پیروزی تو] حق است.
انتهای پیام/