مسابقات طناب‌کشی بسیج قم به پایان رسید
مسابقات طناب‌کشی بسیج قم به پایان رسید

مسابقات طناب‌کشی بسیج استان قم به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم و سپاه علی ابن ابیطالب(ع) برگزار شد.

به گزارش واحد خبر سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم، این رقابت‌ها که با هدف ایجاد نشاط اجتماعی و تحکیم همبستگی بین بسیجیان و شهروندان برگزار گردید، بیش از چهار ساعت به طول انجامید و با استقبال گسترده شرکت‌کنندگان و تماشاگران مواجه شد.

این مسابقات با حضور ۱۵ تیم پنج‌نفره از بسیجیان استان قم در سالن ورزشی شهید مدافع حرم حاج محمود هاشمی برگزار شد و تیم پایگاه مقاومت بسیج امام رضا(ع) از حوزه مقاومت بسیج شهید رجایی توانست با عملکردی چشمگیر، به مقام قهرمانی دست یابد.

تیم پایگاه مقاومت بسیج شهید زین‌الدین از حوزه مقاومت بسیج شهید باهنر نیز موفق شد مقام دوم را کسب کند و همچنین تیم پایگاه مقاومت بسیج شهید موسوی از حوزه مقاومت بسیج شهید عابدی با تلاش فراوان به مقام سوم این مسابقات رسید.

این رویداد ورزشی بخشی از برنامه‌های جشنواره نشاط شهروندی بود که از هفته دفاع مقدس آغاز شده و تا هفته تربیت بدنی ادامه یافت؛ برنامه‌های این جشنواره که به همت مرکز تربیت بدنی سپاه امام علی ابن ابیطالب(ع) و با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم برگزار شد، با هدف تقویت روحیه ورزشی و ایجاد نشاط عمومی میان شهروندان طراحی و اجرا گردید.

برگزارکنندگان مسابقات طناب‌کشی، ضمن تقدیر از حضور پرشور تیم‌ها و شرکت‌کنندگان، بر نقش اینگونه رقابت‌ها در تقویت همکاری و همبستگی اجتماعی تاکید کردند؛ آن‌ها همچنین اعلام کردند که در آینده نیز چنین رویدادهایی با محوریت افزایش فعالیت‌های ورزشی و تعامل میان شهروندان و بسیجیان برگزار خواهد شد.

مسئولان برگزاری نیز در‌ پایان این رقابت‌ها از همکاری تمامی عوامل اجرایی و داوران تقدیر و با اشاره به استقبال گسترده جوانان و ورزشکاران از این مسابقات، بر لزوم توسعه برنامه‌های ورزشی مشابه در سطح استان تاکید کردند.

در مراسم پایانی این مسابقات، با حضور مسئولان سپاه امام علی ابن ابیطالب(ع) و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم، از تیم‌های برتر با اهدای جام قهرمانی، حکم، مدال و جوایز ویژه تقدیر به عمل آمد.