ساخت ۱۴۰۰ واحد در شهرک خودرویی قم
ساخت ۱۴۰۰ واحد در شهرک خودرویی قم

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم گفت: شهرک خودرو در سه سایت طراحی شده است و در نهایت با بهره‌برداری کامل ۱۴۰۰ واحد در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از شهر نیوز، محسن صادقی امینی در حاشیه بازدید از شهرک خودرو در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: این شهرک سه سایت دارد و به‌طور تقریبی ۱۱۰۰ واحد در سایت نخست قرار گرفته است.

وی افزود: سایت غربی سایت دوم است که مشکل کمسیون ماده ۵ را داشت که مشکل به‌تازگی رفع شده و امور مرتبط به روال خود بازگشته است.

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم خاطرنشان کرد: این شهرک سه سایت واحد است که از این تعداد ۱۳۴۳ واحد نقشه‌هایش تعیین‌شده و با ۵۸ فاز نهایی چیزی در حدود ۱۴۰۰ واحد قابل بهره‌برداری است.

صادقی امینی تاکید کرد: شهرک خودرو حدود ۱۴۰۰ واحد دارد که ۷۰۰ واحد آن تکمیل و بیش از ۴۰۰ واحد تحویل خریداران شده و با همکاری شهرداری منطقه ۳ و سازمان میادین سند رسمی عرصه و اعیان ۱۵۰ واحد نیز به نام خریداران انتقال پیدا کرده است.

وی ادامه داد: تصفیه‌خانه احداث شده در این شهرک به روش ارگانیک عمل و توسط موجودات ذره‌بینی فاضلاب شهرک خودرویی را تصفیه می‌کند که خروجی آن برای آبیاری فضای سبز شهرک مورد استفاده قرار می‌گیرد.