جلسه بررسی وضعیت شهرک خودرو قم برگزار شد
جلسه بررسی وضعیت شهرک خودرو قم برگزار شد

جلسه بررسی مشکلات و میزان پیشرفت شهرک خودرو قم با حضور مسئولان شهری برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از شهر نیوز، جلسه بررسی مشکلات و میزان پیشرفت شهرک خودرو قم با حضور محسن صادقی امینی مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم، کسری امیری راد مجری شهرک خودرو قم و جمعی از مدیران شهری در سالن جلسات سازمان میادین و تره بار شهرداری قم برگزار شد.

در این جلسه که بعد از بازدید میدانی از شهرک خودرو صورت گرفت، مصوباتی برای تسهیل امور این شهرک و رونق گرفتن فازهای شهرک مورد تایید حضار قرار گرفت.

در این جلسه قرار شد، کمیته ای مرکب از نمایندگان اتحادیه های صنفی ، اتاق اصناف ، سازمان صمت ، سازمان سامان دهی اصناف شهری و استانداری تشکیل و نسبت به بررسی تمام زمین هایی که فروخته شده تعیین تکلیف صورت بگیرد.

مصوبه دیگر این جلسه این بود که اولویت واگذاری واحد های موجود در شهرک خودرو با اصناف دارای پروانه کسب باشد و سازمان ساماندهی هم لیست و اطلاعات و شرایط واگذاری را به اتحادیه ها و اتاق اصناف اعلام کند تا نسبت به اطلاع رسانی به همه واحدهای صنفی اقدام شود.

در این جلسه بنا شد سازمان ساماندهی مشاغل شهری نسبت به کنترل ورودی شهرک برای ممانعت از ورود امداد خودروهای فاقد مجوز اقدام کند و ظرف سه ماه تهمیدات لازم برای اجرای این مصوبه پیاده سازی شود.

مصوبه دیگر این جلسه این بود که واحد هایی برای صنف تراشکاری در شهرک خودرویی واگذاری شود و همچنین در ترکیب هیت مدیره نمایندگان اتاق اصناف واتحادیه صنفی مرتبط حضور داشته باشند.

در این جلسه قرار شد انتقال صنف صافکاری و نقاشی به شهرک خودرویی به صورت اولویت در دستور کار اتاق اصناف قرار گرفته و پیگیری تخصیص زمین دولتی در جنوب غربی شهر ایجاد شهرک خودروی جدید با تمرکز روی خودرو های سنگین صورت پذیرد.

اختصاص مکان موقت مناسب به عنوان محل استراحت زائرین و مراجعه کنندگان به شهرک خودرویی از دیگر مصوبات مهم این جلسه بود.