برگزاری دوره آموزشی پدافند سایبری در شهرداری قم
برگزاری دوره آموزشی پدافند سایبری در شهرداری قم

مدیر مرکز پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شهرداری قم با تشریح برنامه‌های گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل در شهرداری قم گفت: دوره آموزشی پدافند سایبری در شهرداری قم برگزار می‌شود.

مهدی برزویی در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم با اشاره به نام‌گذاری پنجم تا یازدهم آبان سال جاری به عنوان گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل اظهار کرد: به‌منظور ترویج و تبیین فعالیت‌های شهرداری قم در این حوزه، برنامه‌های پیش‌بینی شده‌ای به منظور گرامیداشت این هفته در نظر گرفته شده است.

وی افزود: برگزاری یک رزمایش تخصصی دور میزی در حوزه پدافند غیرعامل، برگزاری دوره آموزشی پدافند سایبری ویژه کارکنان شهرداری قم، اکران محتوای آموزشی و فرهنگی مرتبط با پدافند غیرعامل در پرتابل‌های شهری، اتوبوس‌های درون‌شهری و تلویزیون‌های شهری از جمله این برنامه‌ها است که توسط شهرداری قم در هفته پدافند غیرعامل برگزار شد.

مدیر مرکز پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شهرداری قم خاطرنشان کرد: راه‌اندازی مرکز آموزش‌های کودکان آماده در مدرسه (کام)، تشریح اقدامات و فعالیت‌های شهرداری قم در حوزه پدافند غیرعامل از طریق برنامه‌های رادیویی و شبکه‌های مجازی از جمله مهم‌ترین برنامه‌های شهرداری قم طی این هفته خواهد بود.

برزویی تاکید کرد: پدافند غیرعامل یک اصل همیشه جاری در تمام فعالیت‌های سازمانی است، مختص به زمان خاصی نخواهد بود و برنامه‌های یاد شده تنها به منظور بیان اهمیت و ضرورت این موضوع پیش‌بینی شده است.