ویژه برنامه های ایام رحلت امامزاده موسی مبرقع (ع) برگزار خواهد شد
ویژه برنامه های ایام رحلت امامزاده موسی مبرقع (ع) برگزار خواهد شد

ستاد تسهیلات زائران شهرداری‌ قم در ایام رحلت حضرت موسی مبرقع (ع ) به منظور برگزاری هرچه بهتر سوگواری فرزند بلافصل امام جواد (ع) تشکیل شد.

جلسه ستاد تسهیلات زائران شهرداری قم ویژه ایام رحلت موسی مبرقع (ع) با حضور نماینده شهردار و مدیر کل حوزه شهردار، معاون خدمات شهری، مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل، مدیر کل نظارت بر خدمات شهری، مدیر منطقه یک، سرپرست سازمان فرهنگی و هیئت امنای امامزاده در دفتر مرکزی این امام زاده برگزار شد.
این ستاد با دستور دکتر سید مرتضی سقائیان نژاد، شهردار قم در ایام رحلت حضرت موسی مبرقع (ع ) فرزند بلافصل امام جواد (ع) تشکیل شده است.
همچنین ویژه برنامه هایی در موضوعات مذهبی، خدماتی، فرهنگی، ادبی و هنری در قالب جلسات، مراسم، محافل و نشست های متعدد از تاریخ دوم تا پنجم آبان ماه در حرم مطهر حضرت موسی مبرقع (ع ) در خیابان شهید طالقانی (آذر) در نظر گرفته خواهد شد.
مدیران حاضر در این نشست تاکید کردند که به منظور برگزاری هرچه بهتر این ایام همه بخش ها با تمام توان و امکانات در حوزه هایی همچون خدمات حمل و نقل و ترافیک، فرهنگی، اطلاع رسانی، خدماتی، راهنمای زائر، ایمنی و آتش نشانی، برپایی مواکب فرهنگی و پذیرایی انجام وظیفه خواهند داشت.
گفتنی است در مدت منتهی به این ایام، تملک پروژه‌های توسعه‌ای و عمرانی اطراف این امام زاده جلیل القدر سرعت گرفته و در حال پیگیری مستمر است.