سارقان میلیاردی هنگام خروج از قم دستگیر شدند
سارقان میلیاردی هنگام خروج از قم دستگیر شدند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از خبرگزاری فارس از قم، عبدالرضا آقاخانی اظهار کرد: در پی تماس یکی از شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت گاوصندوق از منزل وی، بلافاصله موضوع به پلیس آگاهی استان اعلام و دستگیری سارقان در دستور کار کارآگاهان این پلیس قرار گرفت. وی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از خبرگزاری فارس از قم، عبدالرضا آقاخانی اظهار کرد: در پی تماس یکی از شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت گاوصندوق از منزل وی، بلافاصله موضوع به پلیس آگاهی استان اعلام و دستگیری سارقان در دستور کار کارآگاهان این پلیس قرار گرفت.

وی اضافه کرد: در ادامه کارآگاهان با انجام یکسری اقدامات پلیسی خودرو متهمان را در عوارضی قم-تهران و هنگام خروج از استان شناسایی، متوقف و هر ۳ متهم را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان قم به کشف اموال مسروقه به ارزش بیش از ۵ میلیارد ریال و همچنین اعتراف اعضای این باند به ۲۵ فقره سرقت در قم اشاره کرد و گفت: سرانجام افراد مذکور به همراه پرونده متشکله برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

آقاخانی ضمن هشدار به همشهریان توصیه کرد از نگهداری وجوه نقد و طلا و جواهر در منزل بپرهیزند و با تجهیز منزل به دوربین مداربسته، درب های ورودی و داخلی ساختمان را به سیستم های هشدار دهنده مجهز کنند.