علوم پزشکی قم در تلاش است تا سلف مرکزی دانشگاه را ایجاد کند
علوم پزشکی قم در تلاش است تا سلف مرکزی دانشگاه را ایجاد کند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی مفدا، نشست مشترک معاونت توسعه و منابع انسانی و معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی قم صبح امروز پیرامون رفع مشکلات مالی و پرداختن به پروژه‌های عمرانی در دفتر معاونت توسعه این دانشگاه برگزار شد. در […]

پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی مفدا، نشست مشترک معاونت توسعه و منابع انسانی و معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی قم صبح امروز پیرامون رفع مشکلات مالی و پرداختن به پروژه‌های عمرانی در دفتر معاونت توسعه این دانشگاه برگزار شد.

در ابتدای این نشست  بابک فرزین‌نیا معاون توسعه و منابع انسانی دانشگاه به خروج سلف دانشجویی از ساختمان دانشکده پزشکی و پیراپزشکی اشاره کرد و گفت: با درخواست مسئولان مجتمع پردیس برای راه‌اندازی سالن آزمون الکترونیک و جانمایی که در واحد آموزش دانشکده پزشکی انجام شده است سلف سرویس از محل کنونی باید جابه جا شود.

وی از ساخت آشپزخانه صنعتی و سلف سرویس در مجتمع دانشگاهی پردیس علوم پزشکی به عنوان یک پروژه در دست اقدام یاد و عنوان کرد: با توجه به شرایط مالی موجود متاسفانه نمی‌توانیم پروژه جدید عمرانی را در سطح دانشگاه دنبال کنیم، اما امیدواریم با کمک‌های مالی که در آینده وزارت بهداشت و درمان به این دانشگاه می‌کند بتوانیم آشپزخانه صنعتی و سلف سرویس را در جانمایی که در نقشه اصلی این مجتمع موجود است احداث کنیم.

پارسا رئیس اداره بودجه دانشگاه علوم پزشکی به برخی از اعتبارات و تخصیص‌های نشان‌دار از طرف وزارت بهداشت و درمان اشاره کرد و ادامه داد: برخی از مبالغی که به معاونت‌های دانشگاه علوم پزشکی اختصاص داده می‌شود نمی‌توان جای دیگری هزینه کرد و این مبلغ صرفا باید در راستای تعریف اختصاص یافته هزینه شود.

معاون دانشجویی علوم پزشکی قم برای ایجاد ساختمان ویژه سلف مرکزی دانشگاه در تلاش است

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه نیز طی سخنانی عنوان کرد: معاونت دانشجویی و فرهنگی به دنبال رفاه و آسایش دانشجویان است و همیشه به دنبال ساخت یک ساختمان به عنوان سلف مرکزی بوده، اما این امر به علت وجود مشکلات مالی که در سطح کشور با آن روبرو هستیم تا این لحظه محقق نشده است.

سمیرا حاجی صادقی از اعتبارات تازه تخصیص داده شده از طرف وزارت بهداشت به این معاونت یاد کرد و گفت: ما در زمینه‌های مختلفی برای این مبلغ برنامه داریم، اما در اولویت ساخت یک سلف را در دستور کارهایمان قرار داده‌ایم درحالی‌که این مبالغ نمی‌تواند مشکلات ما را به صورت کامل حل کند و امیدواریم معاونت توسعه دانشگاه و همچنین اداره بودجه بصورت ویژه تری به مسائل و مشکلات ما نگاه کنند.