تابلوهای جدید هدایت مسیر تونل غدیر قم نصب شد
تابلوهای جدید هدایت مسیر تونل غدیر قم نصب شد

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم گفت: با افتتاح و بهره‌برداری از خیابان جعفر طیار (ع) و ایجاد تغییرات در مسیر خروج خودروها از تونل غدیر، تابلوهای راهنمای مسیر جدید و مورد نیاز نصب شد و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از شهر نیوز، علیرضا خلیلی در گفت‌وگویی با اشاره به اجرای عملیات نصب تابلوهای راهنمای مسیر جدید در تونل غدیر اظهار کرد: با افتتاح و بهره‌برداری از خیابان جعفر طیار (ع) و ایجاد تغییرات در مسیر خروج خودروها از این تونل، تابلوهای راهنمای مسیر جدید و مورد نیاز نصب شد و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
وی با بیان اینکه نصب صحیح تابلوهای هدایت مسیر یکی از مهم‌ترین عوامل مؤثر در بهبود جریان ترافیک است، افزود: به منظور آشکارسازی مسیر خودروها در این محور، ۱۳۵ مترمربع تابلوی هدایت مسیر بر روی بدنه پُل نصب شد.
مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم از نصب نشدن پایه برای تابلوهای راهنمای مسیر در تونل غدیر به علت ارتفاع زیاد خبر داد و تصریح کرد: به علت وجود بعضی موانع، این عملیات برخلاف نصب تابلوهای عادی که به همراه پایه انجام می‌شود، به صورت بدون پایه و روی بدنه پل نصب شد.