بررسی آخرین وضعیت پروژه‌های دروازه ری و ادامه بلوار عماریاسر/تقدیر شهروندان از تلاش‌های شهرداری قم در پروژه‌ها
بررسی آخرین وضعیت پروژه‌های دروازه ری و ادامه بلوار عماریاسر/تقدیر شهروندان از تلاش‌های شهرداری قم در پروژه‌ها

شهردار قم و بخشی از مدیران ارشد شهرداری از پروژه بهسازی محور دروازه ری و ادامه فاز پنج عمار یاسر بازدید کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از شهر نیوز، دکتر سید مرتضی سقائیان نژاد امروز به همراه مدیران شهرداری قم از پروژه‌های شاخص مناطق یک و هفت بازدید میدانی کردند. عباس حلوایی زاده معاون فنی و عمرانی، مجید محمدرضاخانی معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی، رضا خانه‌زاد یزدی معاون حمل‌ونقل و ترافیک، مهرداد توکلی معاون مالی و اقتصادی، سید محمد ابراهیمی مدیرکل حقوقی، سید عبدالله سلیمانی مدیرکل املاک و دارایی‌ها، محمدحسین علی‌اکبری مدیر منطقه یک، محمد رمضانی مدیر منطقه هفت یک، پیام جوادیان مدیرعامل سازمان سیما منظر و فضای سبز و دیگر مسئولان مناطق یک و هفت نیز حضور داشتند.

پروژه بهسازی محور دروازه ری نخستین مقصد شهردار و مدیران شهری بود که مدیر و معاون منطقه گزارشی از اقدامات تملکی، عمرانی، ترافیکی، خدماتی و… ارائه و دکتر سقائیان نژاد بر لزوم تسریع در اجرای این پروژه تأکید کرد.

دومین بازدید امروز شهردار و مدیران شهری، پروژه ادامه بلوار فاز ۵ عماریاسر بود که آخرین وضعیت تملکات با گزارش مدیر و مسئول املاک منطقه مورد بررسی قرار گرفت.

دکتر سقائیان نژاد در این بازدیدها با برخی اهالی محل و شهروندان به‌صورت مستقیم به گفت‌وگو پرداخت. شهروندان و ساکنین این محلات ضمن تقدیر از شهردار و مدیران شهری در روند اجرایی پروژه‌های دروازه ری و ادامه بلوار عماریاسر، از خدمات توسعه‌ای مجموعه شهرداری قم در سال‌های گذشته تشکر کردند.