زیرگذر خدماتی بلوار پیامبراعظم(ص) احداث می‌شود
زیرگذر خدماتی بلوار پیامبراعظم(ص) احداث می‌شود

مدیر منطقه ۵ شهرداری قم گفت: در راستای خدمات‌رسانی به زائران و مجاوران مسجد مقدس جمکران، ۵۲ چشمه سرویس بهداشتی با اعتباری بالغ بر۱۶ میلیارد تومان در زیرگذر بلوار پیامبراعظم(ص) در حال احداث است.

رضا رحیمی در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم با اشاره به اقدامات ویژه شهرداری قم برای استقبال از زائران نیمه شعبان، اظهار کرد: در راستای خدمات‌رسانی به زائران و مجاوران مسجد مقدس جمکران و استقبال از زائران نیمه شعبان، ۵۲ چشمه سرویس بهداشتی در زیرگذر بلوار پیامبر اعظم (ص) در حال احداث است.

وی افزود: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۶ میلیارد تومان در محدوده عمود ۵۱ در حال انجام است. مدیر منطقه ۵ شهرداری قم از تعمیر و تجهیز سرویس‌های بهداشتی بوستان‌های نیایش و نرجس خبر داد و خاطرنشان کرد: این پروژه با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان به اتمام رسید و اقدامات لازم از جمله تعویض سنگ توالت شکسته، ایزوگام سقف، رنگ‌آمیزی در و پنجره، لوله‌کشی، لایروبی و احداث چاه انجام شده است.

رحیمی اضافه کرد: به منظور بهسازی معابر اطراف مسجد مقدس جمکران، ۳۰۰۰ مترمربع جدول‌گذاری و ۲۰ هزار مترمربع زیرسازی و آسفالت با اعتبار ۸ میلیارد تومان در معابر اطراف مسجد انجام می‌شود.