مناسب‌سازی شهری برای معلولان مستلزم‌ نظارت قوی‌تری است
مناسب‌سازی شهری برای معلولان مستلزم‌ نظارت قوی‌تری است

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم گفت: مناسب‌سازی شهری به نظارت قوی‌تری احتیاج دارد و ما امسال این کار را در دستور کار خود قرار داده‌ایم، به گونه‌ای که پیش از تسویه حساب با پیمانکار، کار ارزیابی می‌شود و در صورت تأیید، تسویه حساب انجام خواهد شد.

محمود مسگری در گفتگو با خبرنگار نسیم قم، با اشاره به میزان مناسب‌سازی معابر، پارک‌ها و حمل و نقل شهری درخصوص معلولین گفت: در زمینه بهسازی برای معلولان و روشندلان عزیز یک کار گروهی است. ما در شورای اسلامی شهر طی سال گذشته قریب به ۲۰ میلیارد ریال بودجه داشتیم که این رقم را در سال جاری به ۱۵۰ میلیارد افزایش دادیم.

مسگری با تأکید بر اینکه ما در زمینه مناسب‌سازی شهری به نظارت قوی‌تری احتیاج داریم گفت: ما امسال این کار را در دستور کار خود قرار داده‌ایم که پیش از تسویه حساب با پیمانکار، کار را ارزیابی کرده و در صورت تأیید، تسویه حساب انجام گیرد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم بیان کرد: یکی از مباحث مدنظر معلولان عزیز معابر است، اما دسترسی به همه جا مانند ادارات، بانک‌ها و امثالهم مستلزم‌ هماهنگی است. یک قرارگاهی تحت نظر معاونت عمرانی استانداری باید تشکیل شود؛ چراکه مجموعه‌های ادارات، مدیریت شهری و نظام مهندسی باید پای کار بیایند تا کارها بهینه صورت بگیرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم استان قم/