هماهنگی، اتحاد و انسجام خوبی میان دستگاه‌های قم وجود دارد
هماهنگی، اتحاد و انسجام خوبی میان دستگاه‌های قم وجود دارد

استاندار قم با تاکید بر اینکه در سطح قم اتحاد و انسجام مطلوبی وجود دارد، گفت: در همه تصمیم‌گیری‌های مربوط به حوزه امنیت استان، اتحاد و هماهنگی خوبی در بین دستگاه‌های مختلف وجود دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم، سیدمحمد آقامیری در آیین تکریم و معارفه مدیرکل جدید دادگستری قم که امروز در مجتمع آموزش قوه‌قضائیه در قم برگزار شد، اظهار کرد: تغییرات در دستگاه‌ها قطعاً باعث رشد و ترقی خواهد شد و آنچه در این مسیر مهم است رشد و تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی است؛ به تعبیر مقام معظم رهبری به قله نزدیک می‌شویم و این مرهون عزیزانی است که در کشور تلاش و خدمت می‌کنند.

وی ادامه داد: استان قم با توجه به جایگاه ویژه‌ای که در کشور دارد اتفاقات فراوانی در آن رخ می‌دهد و فراز و نشیب‌ های متعددی را پشت سر گذاشته است؛ امروز اگر دادگستری در قم نبود این آرامش در استان حاکم نبود و این اقتدار دستگاه قضایی جای تقدیر بسیار دارد.

آقامیری با اشاره به اهمیت اتحاد میان دستگاه‌های استان بیان کرد: هماهنگی، اتحاد و انسجامی که میان دستگاه‌های استان حاکم شده مثال‌زدنی است.

استاندار قم با بیان اینکه دادگستری یک دستگاه مستقل است، خاطرنشان کرد: در کوچک‌ترین مسائل استان اختلافی نبود و استقلال دستگاه قضا در استان یک اصل اولیه در همه امورات بود. 

وی در پایان تصریح کرد: بنده از زحمات حجت‌الاسلام مظفری تشکر ویژه می‌کنم و برای ایشان آرزوی توفیق روزافزون دارم همچنین برای حجت‌الاسلام موسوی با توجه‌ به سوابق درخشان ایشان در استان فارس و دستگاه قضای کشور آرزوی موفقیت در استان کریمه اهل‌بیت (س) را دارم.

منبع: خبرگزاری تسنیم استان قم/