نیاز معلولان و موانع مناسب‌سازی معابر بررسی شود
نیاز معلولان و موانع مناسب‌سازی معابر بررسی شود

حجت‌الاسلام استقامت خواستار بررسی اقدامات انجام شده در حوزه مناسب‌سازی شهر برای معلولان شد و گفت: باید اقدامات انجام شده در شورای شهر مورد بررسی قرار گیرد و در صورت نیاز تدابیر تکمیلی برای تسریع در این امر اندیشیده شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی استقامت در صد و چهلمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم، با اعلام تسلیت شهادت حضرت معصومه (س) اظهار داشت: شهر قم پناهگاه همه بی‌پناهان است.

وی با بیان تشکر از تمام خدمات ارائه شده به زائران و فعالیت شبانه‌روزی بخش‌ها و حوزه‌های مختلف خدماتی در شهرداری قم افزود: امسال ۱۱۰ موکب برای خدمت‌رسانی از ایران و کشورهای عراق و ترکیه در شهر قم برپا شد و مجوزهای لازم برای متقاضیان صادر شده است.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: در حال حاضر خدمت‌رسانی به زائران هنوز ادامه داشته و امیدواریم برای سال آینده برنامه‌ریزی‌های دقیق‌تری برای پذیرایی از این حجم قابل‌توجه از زائران انجام شود.

وی با توصیف حال و هوای شهر قم شبیه اربعین گفت: برای خدمت‌رسانی بیشتر با حضور و مشارکت مردم به‌زودی جلسات گذاشته می‌شود تا بستر لازم برای سال آینده فراهم شود.

حجت‌الاسلام استقامت سپس به‌روز جهانی عصای سفید اشاره و بیان کرد: طبق آمارها در شهر قم ۳۰ هزار معلول حضور دارند که حدود ۲ هزار نفر آنان کم‌بینا و نابینا هستند.

وی خواستار بررسی اقدامات انجام شده در حوزه مناسب‌سازی شهر شد و تصریح کرد: باید اقدامات انجام شده در شورای شهر مورد بررسی قرار گیرد و در صورت نیاز تدابیر تکمیلی برای تسریع در این امر اندیشیده شود.

انتهای پیام/