نابینایان و کم بینایان الگوی اراده در جامعه می باشند
نابینایان و کم بینایان الگوی اراده در جامعه می باشند

ملایی با اشاره به روز جهانی عصای سفید و لزوم توجه به دغدغه ها و مشکلات نابینایان و کم بینایان، اظهار داشت: نابینایان و کم بینایان الگوی اراده در کشور بوده و باید شهر را برای حضور پررنگ تر این افراد در جامعه مناسب سازی کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر قم، دکتر مصطفی ملایی در صد و چهلمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم که در ساختمان شهید زین الدین برگزار شد ضمن تسلیت شهادت حضرت معصومه(س) اظهار داشت: اگر شهر قم عظمت و جایگاهی پیدا کرده و برای جایگاه آن چهل حدیث بیان شده به برکت وجود حضرت معصومه(س) است.
وی یکی دیگر از برکات حضور حضرت معصومه(س) را برای شهر قم مورد توجه قرار داد و افزود: به واسطه حضور حضرت شهر قم خواستگاه انقلاب اسلامی شده و نام و آوازه این شهر در تاریخ ثبت شده است.
رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر قم به مطالبه مردم و مدیران استان قم از وزیر کشور اشاره کرد وگفت: خدمت رسانی به زائران برای مردم قم در ایام شهادت حضرت معصومه(س) بسیار مهم بوده و نیاز است این روز برای شهر قم تعطیل اعلام شود تا مردم بتوانند مانند عاشورا و تاسوعای حسینی ضمن عزاداری گسترده از زائران نیز پذیرایی کنند.
وی خواستار توجه هئیت دولت نسبت به تعطیلی روز شهادت حضرت معصومه(س) در شهر قم شد و گفت: ان‌شالله برای سال آینده بتوانیم این روز را تعطیل اعلام کنیم و دولت به این مهم توجه ویژه داشته باشند.
دکتر ملایی سپس خطاب به مهمانهای ویژه شورای شهر که به مناسبت روز عصای سفید برای تقدیر و بزرگداشت دعوت شده بودند گفت: نابینایان و کم بینایان الگوی اراده در کشور بوده و باید شهر را برای حضور پررنگ تر این افراد در جامعه مناسب سازی کنیم.
انتهای پیام/