اجماع دستگاه‌های متولی اتباع استان قم جهت‌ طرد اتباع غیرمجاز
اجماع دستگاه‌های متولی اتباع استان قم جهت‌ طرد اتباع غیرمجاز

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با بیان اینکه مهاجرین با رعایت کامل قوانین کشور یک فرصت محسوب می شود، گفت: اجماع بسیار خوبی بین دستگاه های متولی حوزه اتباع در استان جهت ساماندهی مهاجرین مجاز و طرد اتباع غیرمجاز از کشور صورت گرفته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم، احمد حاجی زاده امروز در حاشیه بازدید نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی از مجموعه اداری و اردوگاه مراقبتی اداره کل امور اتباع ومهاجرین خارجی استانداری قم با بیان اینکه حضور اتباع غیر مجاز در استان یک تهدید محسوب می شود گفت: باید از ظرفیت‌های حضور اتباع و مهاجرین خارجی مقیم قم در حوزه های مختلف استفاده کرد.

وی با اشاره به رویکرد مهم دولت و مجلس شورای اسلامی در ساماندهی مهاجرین در کشور افزود: بایدها و نبایدهای حضور مهاجرین خصوصا در حوزه‌های اقتصادی ، کارآفرینی و … باید تدوین شود. 

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با اشاره به گسترش فعالیت های اداره کل امور اتباع ومهاجرین خارجی قم در حوزه های مختلف اقامتی ، ساماندهی ، فرهنگی و …. عنوان کرد: اداره کل امور اتباع استان قم یکی از استان های موثر و کارآمد در حوزه اتباع ومهاجرین در کشور محسوب می شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم استان قم/