استقرار خودروهای آتش‌نشانی قم در مراکز جمعیتی در سالروز شهادت حضرت معصومه (س)
استقرار خودروهای آتش‌نشانی قم در مراکز جمعیتی در سالروز شهادت حضرت معصومه (س)

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم از استقرار خودروهای آتش‌نشانی در مراکز جمعیتی شهر در سالروز شهادت حضرت معصومه(س) خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم،سید محمد جواد سجادی اظهار داشت: سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم طبق سنوات گذشته در روز ۱۰ ربیع الثانی مصادف با سالروز وفات شهادت گونه حضرت معصومه (س) برای ایمنی شهروندان و زائران واحد های خود را شهر قم مستقر می‌کند.

وی افزود: در این راستا ضمن آماده باش کامل تمام نیروها و ۲۵ ایستگاه آتش نشانی در سطح شهر، تمهیدات ویژه ای برای ایمنی شهروندان و زائران در نظر گرفته شده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی قم گفت: آتش نشانی قم در این روز تعدادی از خودرو های اطفا حریق و موتور سیکلت های مجهز به AFT در اطراف حرم مطهر ، هیئات مذهبی ،مسیر دسته های عزاداری و ورودی های مهم شهر و نقاط پر تردد مستقر می‌کند.

سجادی اضافه کرد: به منظور پیشگیری از حریق و حوادث کارشناسان این سازمان قبل از آغاز مراسمات از موکب ها ، مساجد و تکایا بازدید های ایمنی را به عمل آورنده‌اند و برای آمادگی بیشتر مسئولان موکب ها ، آموزش های ایمنی و اطفا حریق را به آنها ارائه و تعدادی خاموش کننده آتش نشانی در اختیار مواکب قرار داده شده است.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : شهرنیوز