اجتماع نوجوانان فاطمی در حرم حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود
اجتماع نوجوانان فاطمی در حرم حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود

بمناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه معصومه(س) و گرامیداشت شهید مقاومت سید حسن نصرالله، سومین اجتماع عظیم نوجوانان فاطمی در حرم مطهر بانوی کرامت برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم، سومین اجتماع عظیم نوجوانان فاطمی با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری فردا یکشنبه در شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله‌علیها برگزار می‌شود.

این مراسم ساعت ۹ صبح با مداحی آقایان سجاد محمدی، علی اکبر حائری، هادی خادم الحسینی و مجری گری آقای مهدی اعرابی برپا خواهد شد.

همچنین به مناسبت شهادت حضرت معصومه (س)، مراسم عزاداری به زبان‌های عربی و اردو در حرم مطهر برگزار می‌شود. این مراسم به زبان اردو یکشنبه و دوشنبه همزمان با شب و شام شهادت بانوی کرامت بلافاصله بعد از نماز عشا با سخنرانی حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید ضیغم رضوی از کشور هندوستان، و مداحی علی صفدر رضوی و سیدشادمان رضا نقوی هر دو از کشور پاکستان در شبستان نجمه خاتون (س) برگزار خواهد شد.

 ویژه برنامه عزاداری اردو زبانان مقیم قم شامل تلاوت قرآن، سوزخوانی، مداحی، سخنرانی و سینه‌زنی است.

در ایام شهادت ۳۰‌ موکب در حرم مطهر از زائران حرم و مجاوران پذیرایی می‌کنند و ۱۵ موکب عراقی نیز از شهرهای کربلا، نجف، کوفه، بغداد، بصره و کاظمین خدمات خود را به عزادارن و زائران حرم‌مطهر ارائه خواهند کرد.

 موکب ها از روز شنبه ۲۱ مهرماه تا ۲۳ مهرماه در حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها فعالیت خواهند داشت. ۱۷ موکب در صحن جواد الائمه علیه السلام و ۹ موکب در صحن پیامبر اعظم مستقر می‌شوند. موکب‌ها با غذای گرم و در وعده‌های مختلف و همچنین میان وعده و توزیع نوشیدنی به زائران خدمات می‌دهند.

منبع: خبرگزاری تسنیم استان قم/