رفع موانع و مشکلات تولید در قم مهم‌ترین برنامه خانه‌ صمت است
رفع موانع و مشکلات تولید در قم مهم‌ترین برنامه خانه‌ صمت است

نایب رییس اتاق صنعت، معدن و تجارت قم گفت: رفع موانع تولید در قم مهم‌ترین برنامه خانه صمت بوده و تمام برنامه‌های این مجموعه جهت تحقق هرچه بیشتر این حوزه تدوین شده‌ است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم، مصطفی کرمانی امروز در حاشیه سفر دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور به قم گفت: قم یکی از استان‌های صنعتی کشور و شاهراه ۱۷ استان و دارای شهرک‌های صنعتی فعال و متعدد است و به‌موجب همین اهمیت و جایگاه ویژه‌ای در صنعت کشور دارد.

نایب رییس اتاق صنعت، معدن و تجارت قم افزود: یک‌هزار و ۶۱۰ واحد صنعتی زیرمجموعه اتاق صمت استان فعالیت می‌کنند و این نشان دهنده هماهنگی و همکاری خوب میان صاحبان صنایع قم و اتاق صنعت است.

وی با اشاره نقش خانه صمت ابراز کرد: وظیفه اصلی خانه صنعت، معدن و تجارت ، هماهنگی میان انجمن‌های تخصصی صنایع همگن استان است؛ قم در حال حاضر ۱۹ انجمن دارد که تا پایان سال سه انجمن دیگر به زیرمجموعه‌های این اتاق اضافه می‌شود.

نایب رییس اتاق صنعت، معدن و تجارت قم خاطرنشان کرد: خانه صمت در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استان دارای کمیته‌های فرعی است و تلاش کرده نقش خود را در حد اختیاراتی که دارد، به‌خوبی ایفا کند.

وی با بیان اینکه همدلی و وفاق هیات مدیره با دستگاه‌های اجرایی یکی از اهداف خانه صمت استان است گفت: رفع موانع تولید در قم مهم‌ترین برنامه خانه صمت بوده که جهت تحقق آن تلاش کردیم و تمام برنامه‌های این مجموعه جهت تحقق هرچه بیشتر این حوزه تدوین شده‌است.

کرمانی گفت: در همین رابطه امروز شاهد حضور دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور در محل‌ خانه صمت قم برای پیگیری مسائل و مشکلات صنعتگران استان هستیم.

به گزارش تسنیم، دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور امروز طی سفری یک‌روزه به قم ضمن بازدید از خانه صمت استان، با تعدادی از فعالان اقتصادی استان در سالن جلسات این خانه دیدار و گفت‌وگو کرد.

محمدباقر آقاعلیخانی در این جلسه در جریان روند فعالیت‌ها، مشکلات و دغدغه‌های پیش‌ روی تعدادی از صنعتگران استان به‌ویژه پرونده‌های در جریان ستاد تسهیل استان قرار گرفت.

دیدار با تعدادی از فعالان اقتصادی استان و پیگیری مشکلات آن‌ها و بازدید از چندین واحد تولیدی استان از برنامه‌های سفر یک‌روزه آقاعلیخانی به استان قم است.

منبع: خبرگزاری تسنیم استان قم/