کمک پنجاه میلیارد ریالی مدیریت شهری به فراجا
کمک پنجاه میلیارد ریالی مدیریت شهری به فراجا

صابری با اعلام تصویب کمک ۵۰ میلیارد ریالی مدیریت شهری به فراجا گفت: تعامل نیروهای انتظامی با مدیریت شهری در اجرای پروژه‌ها و حفظ امنیت شهر بسیار مؤثر بوده و این تعامل باید گسترده‌تر و با همدلی فراهم شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر قم، دکتر حسین صابری نائب رئیس شورای اسلامی شهر مقدس قم در صد و سی و نهمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر مقدس قم که در ساختمان شهید زین‌الدین برگزار شد، با تشکر و قدردانی از نیروهای سپاه در اجرای عملیات وعده صادق ۲ اظهار داشت: اجرای عملیات وعده صادق ۲ نشان دهند قدرت و اقتدار ملت ایران بوده که باید از سپاه برای اجرای این عملیات تشکر کنیم.
وی سپس به برگزاری نماز جمعه به امامت مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: خداوند را برای بهره‌مندی از نعمت امامت و برگزاری جمعه نصر سپاس گذاریم که بار دیگر شجاعت رهبر انقلاب اسلامی در جهان ثابت شد.
نائب رئیس شورای اسلامی شهر قم همچنین با تبریک هفته فراجا و اعلام سپاس گذاری برای بهره‌مندی از نعمت امامت افزود: تعامل نیروهای انتظامی با مدیریت شهری در اجرای پروژه‌ها و حفظ امنیت شهر بسیار مؤثر بوده و این تعامل باید گسترده‌تر و با همدلی فراهم شود.
وی با اعلام کمک ۵ میلیارد تومانی مدیریت شهری به مناسبت هفته فراجا تصریح کرد: این کمک برای قدردانی از اقدامات و تعاملات فراجا با مدیریت شهری بوده و تلاش می‌کنیم ردیف بودجه‌های مربوط به ماده ۱۰۸ که در قانون برنامه هفتم تغییر کرده از مسیر قانونی دیگری محقق کنیم.
دکتر صابری در پایان تأکید کرد: کاهش تصادفات و آرام‌سازی ترافیک، افزایش احساس امنیت و اجرای امنیت در تمام روزهای سال به‌خصوص مناسبت‌هایی که در شهر قم بیش از سایر شهرها برگزار می‌شود کار بسیار سختی و شبانه‌روزی بوده که باید با تعامل با مدیریت شهری کم چالش تر برقرار شود.
انتهای پیام/