آمادگی شورای اسلامی شهر در تعامل با فراجا
آمادگی شورای اسلامی شهر در تعامل با فراجا

محرری موفقیت در اجرای طرح‌ها و پروژه‌های ترافیکی در شهر قم را موردتوجه قرارداد و گفت: توفیقات شهرداری در چند سال اخیر به خاطر تعاملات خوب بین فراجا و مدیریت شهری بوده و این تعاملات باید ادامه داشته باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر قم، محسن محرری در صد و سی و نهمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم با اعلام خدا قوت به نیروهای فراجا و فرماندهی نیروی انتظامی استان قم اظهار داشت: ایجاد امنیت در شهر قم با توجه به حجم برگزاری مناسبت‌های مختلف بسیار سخت و حیاتی است.
وی موفقیت در اجرای طرح‌ها و پروژه‌های ترافیکی در شهر قم را موردتوجه قرارداد و افزود: توفیقات شهرداری در چند سال اخیر به خاطر تعاملات خوب بین فراجا و مدیریت شهری بوده و این تعاملات باید ادامه داشته باشد.
رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای شهر قم تصریح کرد: نتایج افکار سنجی در مورداحساس امنیت شهروندان و به‌ویژه بانوان باعث افتخار بوده و این احساس امنیت درصحنه نیز دیده می‌شود که بانوان به‌راحتی در ساعات مختلف شب به‌راحتی تردد می‌کنند.
وی بازدیدهای تعدادی از اعضای شورای شهر قم از کلانتری‌ها را به مناسبت هفته فراجا یادآور شد و گفت: در این بازدیدها شاهد کمبودهای مختلف به‌خصوص در فضای اداری بوده‌ایم و امیدواریم بتوانیم در افزایش این فضاها در چهارچوب قانون کمک کنیم.
محرری به لزوم ساخت کلانتری در منطقه ۶ نیز اشاره و بیان کرد: این منطقه نیاز به کلانتری دیگری دارد و شورای شهر و شهرداری در چهارچوب بودجه آمادگی همکاری داشته و هر پیشنهادی در جهت تعامل با فراجا با اتفاق آرا تصویب‌شده است.
انتهای پیام/