احساس امنیت بانوان در قم قابل تقدیر است
احساس امنیت بانوان در قم قابل تقدیر است

نیازمند با تقدیر و تشکر از اقدامات نیروهای فراجا و پیگیری ساخت دو کلانتری در شهر قم اظهار داشت: امنیت حاکم در شهر و احساس امنیت بانوان در قم قابل تقدیر بوده و باید الگوی سایر شهرها باشد،

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر قم، نرجس نیازمند رئیس کمیسیون زنان و خانواده شورای اسلامی شهر قم در صد و سی و نهمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم با اعلام تقدیر و تشکر از اقدامات نیروهای فراجا در شهر قم اظهار داشت: امنیت حاکم در شهر و احساس امنیت بانوان در قم قابل تقدیر بوده و باید الگوی سایر شهرها باشد.
وی تلاش کمیسیون زنان و خانواده شورای شهر قم را در کاهش آسیب‌های اجتماعی موردتوجه قرارداد و افزود: تعامل کمیسیون زنان و خانواده با نیروی انتظامی استان در کاهش آسیب‌های اجتماعی قابل‌توجه بوده و خواستار افزایش نیروهای پلیس بانو در شهر قم هستیم.
رئیس کمیسیون زنان و خانواده شورای اسلامی شهر قم سپس بر ساخت دو واحد کلانتری در شهر قم تأکید کرد و گفت: لازم است ساخت این دو کلانتری در دستور کار قرارگرفته و ردیف بودجه اختصاصی برای آن در نظر گرفته شود.
وی خواستار تشکیل کمیته ویژه ساخت و تجهیز دو ساختمان کلانتری شد و گفت: این کمیته باید به‌صورت ویژه ساخت، تجهیز و راه‌اندازی این واحد کلانتری را پیگیری کرده و اجازه ابطال مجوز آن داده نشود.
نیازمند در پایان گفت: زنان به‌عنوان نیمی از جمعیت فعال کشور نیاز به توجه ویژه داشته و باید هر آنچه در توان داریم برای ارائه خدمات فرهنگی و ایجاد امنیت برای آنان هزینه کنیم زیرا تأثیر زنان در ارتقا و توسعه فرهنگ انقلابی اسلامی در خانواده و کشور بسیار زیاد و مؤثر است.
انتهای پیام/