پیوست فرهنگی جامع در شهرداری قم تدوین شود
پیوست فرهنگی جامع در شهرداری قم تدوین شود

ملایی با اشاره به ترک فعل شهرداری قم در ایجاد امنیت و فرهنگ‌سازی در بوستان‌ها گفت: شهرداری قم باید برای همه حوزه‌ها پیوست فرهنگی تدوین کرده و بر اساس پیوست فرهنگی رویدادهای اجتماعی و ملی را در کل شهر مدیریت کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر قم، دکتر مصطفی ملایی رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مقدس قم در صد و سی و نهمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم که در ساختمان شهید زین‌الدین مسئله امنیت را مسئله‌ای حیاتی در کشور دانست و اظهار داشت: بنا بر قول حضرت رسول(ص) دو نعمت مجهول سلامتی و امنیت در بین بندگان است که باید قدردان آن باشیم.
وی با تأکید برافزایش تعاملات بین مدیریت شهری به‌خصوص کمیسیون فرهنگی با فراجا افزود: وظیفه مدیریت شهری سیاست‌گذاری بوده این تعاملات در نحو سیاست‌گذاری در کاهش آسیب‌های اجتماعی بسیار تأثیرگذار است.
رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر مقدس قم، به همکاری بین شورای شهر و معاونت اجتماعی نیروی انتظامی اشاره و تصریح کرد: مراکز مشاوره خوبی در نیروی انتظامی ایجادشده که با تعامل بین این دو نهاد می‌توانیم در کاهش آسیب‌های اجتماعی بسیار مؤثر عمل کنیم.
وی سپس واگذاری حفظ امنیت بوستان‌ها به شهرداری از طرف وزارت کشور اشاره و بیان کرد: متأسفانه شهرداری در این حوزه دچار ترک فعل بوده و باید اقدامات لازم را در تأمین امنیت و تقویت فرهنگ انقلابی و اسلامی شهر قم در بوستان‌ها اجرایی کند.
دکترملایی به لزوم تدوین پیوست فرهنگی در شهرداری قم تأکید کرد و گفت: اتفاقات خوبی در حوزه فرهنگی در حال اتفاق افتادن است اما باید پیوست جامع فرهنگی برای شهر قم تدوین‌شده و بر اساس آن رویدادهای فرهنگی و اجتماعی در کل شهر مدیریت شود.
انتهای پیام/