زمین‌های بی‌دفاع شهری در محلات ساماندهی شود
زمین‌های بی‌دفاع شهری در محلات ساماندهی شود

سرهنگ فرح‌بخش با اعلام شناسایی زمین‌های بی‌دفاع شهری در محلات گفت: زمین‌های بی‌دفاع شهری در محلات شناسایی‌شده و نیاز به همکاری مدیریت شهری برای ساماندهی این زمین و تبدیل آن به مراکز فرهنگی و ورزشی داریم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر قم، سرهنگ فرح‌بخش معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی قم با حضور در صد و سی و نهمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم شرایط امنیت و آرامش قم را مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: بنا بر اعلام مرکز افکار سنجی فراجا احساس امنیت شهروندان استان قم در کشور رتبه دوم را دارد.
وی رتبه پرسنل انتظامی را در اجرای مأموریت‌های انتظامی در کشور رتبه دوم اعلام کرد و افزود: توانمندی پرسنل فراجا باعث شده امنیت عبور و مرور زنان در ساعات پایانی شب در کشور رتبه نخست را داشته و در انجام مأموریت‌های پلیس ۱۱۰ مقام دوم کشور را دارا هستیم.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی قم سپس به ساماندهی زمین‌های بی‌دفاع شهری در محلات مختلف اشاره و تصریح کرد: زمین‌های بی‌دفاع شهری در محلات شناسایی‌شده و نیاز به همکاری مدیریت شهری برای ساماندهی این زمین و تبدیل آن به مراکز فرهنگی و ورزشی داریم.
وی سپس به مسئله آموزش در بخش‌های متخلف ارتباطی و فرهنگ شهروندی توجه کرد و گفت: بوستان‌ها بهترین محل برای تجمع مردم و ارائه آموزش‌های ارتباطی و فرهنگ شهروندی بوده و در صورت اختصاص مکان به نیروی انتظامی ما می‌توانیم متولی این آموزش‌ها در سطح شهر باشیم.
سرهنگ فرح‌بخش در پایان تأکید کرد: کاهش آسیب‌های اجتماعی تنها از راه آموزش و پر کردن اوقات فراغت جوان‌ها با برنامه‌های فرهنگی و ورزشی امکان‌پذیر بوده و ما آماده همکاری با مدیریت شهری هستیم.
انتهای پیام/