جمعه نصر عامل زنده شدن روح نهضت و مقاومت است
جمعه نصر عامل زنده شدن روح نهضت و مقاومت است

مسگری با اشاره به تأثیرات خطبه روز جمعه نصر در زنده کردن روح مقاومت در بین مردم گفت: ایجاد امنیت و آرامش را شهر نیاز به تعامل همه دستگاه‌ها با نیروهای فراجا داشته و باید وظایف خود را در این حوزه اجرایی کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر قم، محمود مسگری در صد و سی و نهمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم که در ساختمان شهید زین‌الدین برگزار شد، با اشاره به خطبه‌های روشنگر روز جمعه نصر اظهار داشت: سخنان مقام معظم رهبری روح استقامت و نهضت را در مردم زنده کرده و سایه وی بر سر ملت ایران مستدام باد.
وی به پیروزی عملیات وعده صادق ۲ نیز اشاره کرد و گفت: از نیروهای سپاه و وزارت دفاع برای اجرای عملیات وعده صادق ۲ تشکر ویژه داشته و چنانچه دشمن دوباره مرتکب اشتباه شود پاسخی کوبنده‌تر دریافت خواهد کرد.
رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر مقدس قم سپس به اشاره به هفته فراجا و تبریک این روز افزود: ایجاد امنیت و آرامش شهر نیاز به تعامل همه دستگاه‌ها باهم داشته و امیدواریم در این امر مهم و خطیر در کنار نیروهای زحمت‌کش و ایثارگر فراجا بوده و وظیفه خود را به‌خوبی ایفا کنیم.
وی تصریح کرد: نیروهای فراجا در کشور از مظلوم‌ترین نیروها بوده و امیدواریم شاهد اقتدار روزافزون آنان در کشور و شهر باشیم.
مسگری به همکاری بین مدیریت شهری و نیروهای فراجا در رعایت عفاف و حجاب در شهر تأکید کرد و گفت: هسته مرکزی شهر نیاز به نظارت بیشتری نسبت به حجاب و عفاف زائران خارجی داشته و نباید اجازه بدهیم هویت اسلامی و انقلابی شهر مخدوش شود.
وی سپس خطاب به فرمانده انتظامی استان خواستار رسیدگی به سرعت‌گیرهای سطح شهر شد و ابراز کرد: نحو اجرای این سرعت‌گیرها نیاز به بازنگری داشته و باید استاندارسازی شود زیرا خدمات‌رسانی نیروهای امدادی را در سطح شهر دچار مشکل کرده است.
انتهای پیام/