عملیات وعده صادق۲ نشان‌دهنده قدرت و عزت مردم ایران است
عملیات وعده صادق۲ نشان‌دهنده قدرت و عزت مردم ایران است

امرالهی عملیات وعده صادق۲ را نشان‌دهنده قدرت و عزت مردم ایران دانست و گفت: امنیت و آرامش شهر قم مدیون تلاش های مدافعان حریم و حرم است، مردم پلیس را مآمن و پناهگاه خود بعد از خدا و اهل‌بیت (ع) می‌دانند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر قم، مهندس روح اله امرالهی رئیس شورای اسلامی شهر مقدس قم در صد و سی و نهمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم با اشاره به عملیات غرورآفرین وعده صادق۲ اظهار داشت: موفقیت در این عملیات وعده آشکار خداوند و نشان‌دهنده قدرت، عزت و اراده ملت ایران برای تنبه رژیم سفاک اسرائیل بود.
وی با یادآوری وعده مقام معظم رهبری مبنی بر تنبیه دوباره اسرائیل در زمان مناسب و بدون شتاب‌زدگی افزود: هرچقدر اسرائیل تلاش کند موفقیت ایران در وعده صادق ۲ را سانسور کند امکان نداشته و باید نخبگان ابعاد این پیروزی بزرگ را برای مردم تحلیل کرده و پیامدهای آن را در آینده تشریح کنند.
رئیس شورای اسلامی شهر مقدس قم سپس به هفته فراجا اشاره و بیان کرد: مردم قم قدردان زحمات نیروهای فراجا در ایجاد امنیت و آرامش بوده و خود را قدردان فداکاری این بزرگان میدانیم و پلیس را مآمن و پناهگاه خود بعد از خدا و اهل‌بیت (ع) می‌دانند.
وی با تحلیل امنیتی کشورهای همسایه ایران تصریح کرد: امنیت نعمت بزرگی است و امنیت حاکم در ایران باعث شده موج گسترده‌ای از مهاجرت‌ها به ایران اتفاق بیفتد و این تلاش برای حفظ و ایجاد امنیت قابل‌تقدیر است.
مهندس امرالهی سپس با انتقاد از بلاتکلیفی احداث دو ساختمان کلانتری در قم بیان کرد: این طرح باید به‌صورت دوفوریتی مطرح‌شده و واگذاری زمین و احداث این دو کلانتری در کمترین زمان اجرایی شود.
وی احتمال لغو سهمیه قم در ایجاد این دو کلانتری را موردتوجه قرارداد و خاطرنشان کرد: لغو امتیاز ساخت این دو کلانتری می‌تواند در ایجاد امنیت شهر قم تأثیر منفی داشته و نباید نسبت به آن بی‌توجه باشیم.
رئیس شورای اسلامی شهر قم ابراز کرد: قم ازنظر زیست شهری، شهری ۲۴ ساعته بوده و وضعیت آن با شهرهای دیگر کاملاً متفاوت است زیرا علاوه‌ بر روزهای مناسبتی و ملی در طول سال در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه شاهد حضور عظیمی از زائران در شهر هستیم.
وی در پایان گفت: کمک به نیروهای خدوم پلیس وظیفه مدیریت شهری بوده و این تعامل در مدیریت شهر و ایجاد امنیت شهروندان تأثیر به سزایی دارد.
انتهای پیام/