کمربندی حریم ریل راه‌آهن در قم به زودی افتتاح می‌شود
کمربندی حریم ریل راه‌آهن در قم به زودی افتتاح می‌شود

مدیر منطقه ۳ شهرداری قم گفت: کمربندی حریم راه‌آهن به طول ۲.۵ کیلومتر در منطقه ۳ شهرداری قم به زودی افتتاح خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از شهر نیوز، مهرداد روحانی وزیری در دیدار مردمی با اهالی منطقه ۳ شهرداری قم در مسجد انصار الحسین که با حضور امام جماعت صورت گرفت اظهار کرد: تعدد خدمات شهرداری به مردم بسیار زیاد است و شهرداری روزانه در حال پیشبرد اهداف خدمت رسانی به مردم است.

وی افزود: در این منطقه پروژه‌های عمرانی متعددی تکمیل شده که از جمله می‌توان به روکش آسفالت بلوار شهید شیرازی و اصلاح هندسی میدان آزادگان و در چند روز آینده پیاده روسازی شهرک امام حسن (ع) اشاره کرد.

مدیر منطقه ۳ شهرداری قم خاطرنشان کرد: شهربازی نوستالژی سرزمین شادی (شهدای ۷۲ تن سابق) در حال حاضر با پیگیری‌های متعدد منطقه و سازمان سیما و منظر به بهره برداری رسیده و به زودی شاهد بهره برداری پروژه‌های کلان دیگری نظیر کمربندی حریم راه آهن به طول ۲.۵ کیلومتر خواهیم بود.

روحانی وزیری از همکاری و مشارکت مردم تشکر ویژه کرد و افزود: شهرداری منطقه سه در مسیر عمران و آبادانی قرار گرفته و قدم‌های بسیار خوبی برداشته است.

وی گفت: تلاش ما خدمت‌رسانی به مردم شریف شهر قم و زائران حرم کریمه اهل بیت (ع) با سرعت و کیفیت بیش از پیش است.

در این دیدار حجت الاسلام دکتر نوروزی، امام جماعت مسجد انصار الحسین نیز در خصوص مسائل و مشکلات محل مواردی و مطرح و از اقدامات صورت گرفته و تحولات این منطقه در این چند سال اخیر تشکر کرد.