لزوم افزایش ون‌ها و توسعه حمل‌ونقل عمومی در منطقه دو
لزوم افزایش ون‌ها و توسعه حمل‌ونقل عمومی در منطقه دو

دهناد با تأکید بر توسعه و ارتقا فرهنگ استفاده از حمل‌ونقل عمومی گفت: امروز ناوگان اتوبوسرانی قم با بیش از ۲۰۰ اتوبوس و مینی‌بوس و میدل باس تلاش میکند تمام نقاط شهر را پوشش دهد، در تلاش هستیم خدمات حمل‌ونقل عمومی در منطقه دو را ارتقا دهیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر قم، دکتر سید محمدحسین دهناد در دیدار با مردم منطقه دو با تأکید بر اهمیت ایمن‌سازی َمسیرهای تردد و ارائه خدمات حمل‌ونقل عمومی اظهار داشت: شهرداری موظف است با ارائه خدماتَ مطلوب در حوزه حمل‌ونقل عمومی برای کاهش ترافیک و تصادفات تلاش کند.
وی در پاسخ به مطالبه عمومی مردم برای تغییر زمان‌بندی تقاطع چراغ‌دار خیابان توحید با خیابان شهید حمزه افزود: با هماهنگی‌های انجام‌شده با سازمان ترافیک به‌زودی زمان‌بندی این تقاطع با توجه به شرایط ترافیکی آن تغییر خواهد کرد.
رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شورای اسلامی شهر قم رضایت مردم از سرویس‌دهی ون‌ها در منطقه شیخ‌آباد را موردتوجه قرارداد و بیان کرد: در تلاش هستیم تعداد این ون‌ها را افزایش دهیم تا بتوانیم خدمات بهتری به مردم ارائه دهیم.
وی توسعه ناوگان حمل‌ونقل عمومی را یکی از مهم‌ترین برنامه های مدیریت شهری دانست و تصریح کرد: امروز ناوگان اتوبوسرانی قم با بیش از ۲۰۰ اتوبوس و مینی‌بوس و میدل باس تلاش میکند تمام نقاط شهر را پوشش دهد.
دکتر دهناد به اهمیت حفظ ایمنی دانش آموزان از مسیر مدرسه تا منزل نیز اشاره کرد و گفت: امسال با رایگان شدن خطوط اتوبوسرانی در هفته نخست مدارس سعی شد دانش آموزان را به استفاده از حمل‌ونقل عمومی تشویق کنیم.
وی در پایان بیان کرد: با توسعه حمل‌ونقل عمومی و فرهنگ‌سازی برای کاهش تردد خودروی شخصی و استفاده از ناوگان حمل‌ونقل عمومی شاهد کاهش ترافیک و درنتیجه کاهش تصادفات در شهر خواهیم بود.
انتهای پیام/