پیام تبریک شورای اسلامی شهر مقدس قم به مناسبت هفته فراجا
پیام تبریک شورای اسلامی شهر مقدس قم به مناسبت هفته فراجا

کارکنان خدوم و پرتلاش فراجا، با رویکرد جامعه‌محور و با تکیه بر اصول اخلاقی و اجتماعی، به عنوان پلیسی هوشمند و مسئولیت‌پذیر، جایگاه ویژه‌ای در میان مردم و شهروندان کسب کرده‌اند، این تعامل مؤثر را می‌توان در افزایش مشارکت عمومی در تأمین امنیت پایدار جامعه و جلب اعتماد عمومی مشاهده نمود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر قم، شورای اسلامی شهر مقدس قم با صدور پیامی فرارسیدن هفته فراجا را به فرماندهان، کارکنان خدوم و زحمتکش انتظامی در استان قم تبریک گفت.
متن پیام به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم»
نیروی انتظامی مظهر امنیت و اقتدار ملی کشور است.
مقام معظم رهبری(حفظه الله تعالی)

تقارن هفته فراجا با عملیات پرافتخار و غرورآفرین “وعده صادق ۲” بر شیرینی و حلاوت این ایام برای ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی افزوده است. هفته فراجا، یادآور رشادت‌ها و جانفشانی‌هایی است که نیروهای شجاع و فداکار این نهاد، در طول بیش از چهار دهه پس از پیروزی انقلاب اسلامی، در لحظات حساس و بحرانی کشور، شایستگی خود را در دفاع از حریم ولایت و تأمین امنیت کشور به منصه ظهور رسانده‌اند. دلاورمردانی که از نخستین روزهای جنگ تحمیلی، با تقدیم شهیدان والامقام، وفاداری و تعهد خود را به اسلام و میهن به اثبات رسانده و با گذشتن از آرامش خود، آسایش و امنیت را برای ملت ایران به ارمغان آورده‌اند.

نظم، امنیت و آرامش عمومی، از ضروریات حیاتی هر جامعه‌ای است که در سایه آن، سایر بخش‌ها امکان رشد و شکوفایی می‌یابند. در این راستا، نقش ارزشمند و تحسین‌برانگیز نیروهای فداکار انتظامی، که جلوه‌ای از ایثار و فداکاری برای ملت خویش هستند، در تأمین امنیت پایدار میهن اسلامی، نقشی بی‌بدیل و ستودنی است.

کارکنان خدوم و پرتلاش فراجا، با رویکرد جامعه‌محور و با تکیه بر اصول اخلاقی و اجتماعی، به عنوان پلیسی هوشمند و مسئولیت‌پذیر، جایگاه ویژه‌ای در میان مردم و شهروندان کسب کرده‌اند. این تعامل مؤثر را می‌توان در افزایش مشارکت عمومی در تأمین امنیت پایدار جامعه و جلب اعتماد عمومی مشاهده نمود.

شورای اسلامی شهر مقدس قم، امید دارد که تلاشگران حوزه نظم و امنیت در این شهر مقدس، با توکل به خداوند متعال و در سایه اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، همچون گذشته در خدمت به مردم شریف قم موفق و سربلند باشند و تحت عنایات حضرت ولی‌عصر (عج)، همواره با اقتدار و عزم راسخ در مسیر تحقق اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تأمین امنیت شهروندان، پیروز و سربلند بمانند.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

۱۴۰۳/۰۷/۱۳