شهردار قم فرا رسیدن هفته فراجا را تبریک گفت
شهردار قم فرا رسیدن هفته فراجا را تبریک گفت

شهردار قم با صدور پیامی ضمن تبریک فرارسیدن هفته فراجا، از تلاش‌ها و مجاهدت‌های شبانه‌روزی فرماندهان، کارکنان و تمامی خدمت‌گزاران این نهاد تجلیل و تشکر کرد.

در پیام دکتر سید مرتضی سقائیان‌نژاد آمده است:

امنیت و حفاظت از آن در جامعه امری نیست که ناگهانی و تصادفی حاصل شود. امنیت جز با خدمت صادقانه، مجاهدانه و شبانه‌روزی عزیزان جان برکفی به دست نمی‌آید که تمام زندگی خود و حتی عزیزانشان را در راه حراست از آن می‌گذارند.

امروز عزیزانی که در فرماندهی انتظامی در هر پست و سمتی مشغول به خدمت هستند حقیقتا در خط مقدم حفاظت از کیان کشور در مقابل ناامنی و به‌منظور ایجاد آرامش و آسایش قرار دارند.

در شرایطی که دشمنان کشور تلاش دارند تا خصومت‌ها و دشمنی‌هایشان را با توطئه و نیرنگ و به دست ایادی فریب خورده خود در کشور اجرا کنند، این مجاهدان فراجا در کنار سایر نهادهای امنیتی و اطلاعاتی هستند که در اقصی نقاط کشور مانع این کار می‌شوند.

روزی نیست که خبر جان‌برکفی‌های پرسنل فرماندهی انتظامی در رسانه‌ها نباشد. کادر اداری، سرباز خدوم فراجا و فرماندهان آن همگی فرزندان این ملت‌اند و همه در تلاش‌اند تا از خانه و خانواده خود که به گستره یک کشور ۸۰ میلیونی در آمده‌اند در عرصه‌های مختلف مبارزه با جرائم اعم از سازماندهی شده، مواد مخدر، قاچاق کالا و سوخت، جرائم اقتصادی ، سایبری، جنایی و …، دفاع جانانه از مرزها و دیگر زمینه‌های مرتبط با این نهاد مقدس حفاظت کنند.

اگرچه تقدیر و تشکر از زحمات خدمت‌گزاران در این نهاد ارزشمند را نمی‌توان در قالب کلمات و گرامیداشت‌ها گنجاند، اما فرارسیدن هفته فراجا فرصت مناسبی است تا تمامی مسئولان و مردم گوشه ‌هایی از تلاش‌های بی‌اندازه عزیزان فرماندهی انتظامی را ارج نهند و نشان دهند که تا چه اندازه قدردان این حماسه‌سازان هستند.

ضمن تبریک فرارسیدن هفته گرامیداشت فراجا، این ایام را به تمامی فرماندهان، پرسنل، سربازان، کادرخدوم و زحمت‌کش فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران تبریک گفته و از خداوند منان پیروزی و موفقیت این عزیزان را تحت لوای پر برکت امام عصر حجت بن الحسن ارواحنا فداه و رهنمودهای فرماندهی معظم کل قوا مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای مدظله العالی در همه عرصه‌های خدمت مسئلت دارم.

سید مرتضی سقائیان‌نژاد

شهردار قم