پیام مدیر کل اوقاف استان قم در پی عملیات مقتدرانه وعده صادق ۲
پیام مدیر کل اوقاف استان قم در پی عملیات مقتدرانه وعده صادق ۲

پیام مدیر کل اوقاف استان قم در پی عملیات مقتدرانه وعده صادق ۲

بسم الله الرحمن الرحیم   
«وَإِنْ عُدْتُمْ عُدْنَا» (اسراء: ۸)   
«اگر باز گردید [به جنگ و ستیزه]، ما نیز باز خواهیم گشت [به مقابله]»
ملت شریف ایران و امت بزرگ اسلام،    
با سلام و درود به ارواح طیبه شهیدان اسلام و مقاومت و روح پرفتوح امام راحل، بر خود لازم می‌دانم در پی عملیات مقتدرانه وعده صادق ۲ و انتقام خون این عزیزان از رژیم اشغالگر و جنایتکار صهیونیستی، مراتب قدردانی خود را از مسئولان دلسوز نظام مقدس جمهوری اسلامی، شورای عالی امنیت ملی، نیروهای مسلح کشور به ویژه نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام نمایم.
رژیم غاصب صهیونیستی سال‌هاست که به جنایات وحشیانه خود در سرزمین‌های اشغالی ادامه می‌دهد و با قتل‌عام مردم بی‌گناه فلسطین، لبنان، سوریه و دیگر مناطق جبهه مقاومت، چهره واقعی خود را به جهانیان نشان داده است. این رژیم منحوس با تکیه بر حمایت‌های استکبار جهانی و ابزارهای رسانه‌ای خود، تلاش می‌کند تا این جنایات را توجیه کرده و از عواقب آنها فرار کند. اما همان‌طور که در قرآن کریم آمده است: «وَلا تَحْسَبَنَّ اللَّهَ غافِلاً عَمَّا یَعْمَلُ الظَّالِمُونَ» (ابراهیم: ۴۲)؛ خداوند هرگز از اعمال ستمگران غافل نیست و روز انتقام برای آنان فرا خواهد رسید.
عملیات وعده صادق ۲، پاسخی قاطع و دندان‌شکن به جنایات این رژیم کودک‌کش و حامیان آن است و این پیام روشن را به تمام دنیا می‌رساند که جمهوری اسلامی ایران و محور مقاومت، هرگز در برابر خون پاک شهیدان خود سکوت نخواهند کرد و هرگونه اقدام تروریستی و غیرانسانی این رژیم را بی‌پاسخ نخواهند گذاشت. چنان که امام حسین (ع) فرمودند: «هیهات منا الذله»؛ مقاومت اسلامی هرگز تن به ذلت نخواهد داد و انتقام خون شهدا را با قوت و اقتدار خواهد گرفت.
این عملیات که با هماهنگی و برنامه‌ریزی دقیق شورای عالی امنیت ملی و اجرای بی‌نظیر نیروهای هوا فضای سپاه پاسداران انجام شد، بار دیگر عظمت و توانمندی جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت را به رخ دشمنان اسلام کشید و مرهمی شد بر زخم شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل محترم حزب‌الله لبنان، سردار رشید اسلام، عباس نیلفروشان و برادر عزیز و مجاهد، شهید اسماعیل هنیه؛ این پیروزی بزرگ مرهون ایثار و فداکاری مجاهدانی است که با ایمان به خداوند و تکیه بر آرمان‌های انقلاب اسلامی، در راه دفاع از حریم ولایت و مقاومت گام برمی‌دارند.
از خداوند متعال مسألت دارم که به تمامی نیروهای مسلح کشور، از جمله سپاه پاسداران، ارتش جمهوری اسلامی و بسیج مردمی، توفیق روزافزون عنایت فرماید و مسیر حق و حقیقت را برای همگان روشن سازد. همچنین بار دیگر به محضر مقام معظم رهبری و تمامی ملت عزیز ایران و مسلمانان جهان این پیروزی بزرگ را تبریک عرض می‌کنم و از تمامی مسئولان نظام می‌خواهم که همچنان با قدرت و صلابت در برابر توطئه‌های دشمنان اسلام ایستادگی کنند.
والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته   
عباس اسکندری   
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم