بر اساس استاندارد‌های موجود معابر قم رنگ آمیزی می شود
بر اساس استاندارد‌های موجود معابر قم رنگ آمیزی می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،علی نیک مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم گفت: قرارداد هفت میلیارد تومانی برای رنگ آمیزی خیابان‌ها با یکی از شرکت‌های معتبر منعقد شده که این عملیات از آذرماه سال گذشته آغاز شد و تا پایان امسال […]

پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،علی نیک مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم گفت: قرارداد هفت میلیارد تومانی برای رنگ آمیزی خیابان‌ها با یکی از شرکت‌های معتبر منعقد شده که این عملیات از آذرماه سال گذشته آغاز شد و تا پایان امسال نیز ادامه دارد.

مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم تصریح کرد: در قراردادی که سال آینده منعقد خواهیم کرد ماشین آلات و رنگ از شهرداری است و تنها شرکتی را برای اجرای طرح مشخص می‌کنیم.

نیک ادامه داد: این قرارداد شامل رنگ آمیزی محوری، آرم و نقوش معابر است که به صورت گسترده در سطح شهر در حال اجرا است.

او گفت: طی سال‌های گذشته رنگ آمیزی خیابان‌ها و معابر به صورت سنتی انجام می‌شد، اما از سال گذشته هیچ رنگ آمیزی بدون طرح، الگو و نقشه انجام نمی‌شود یعنی بر اساس استاندارد‌های موجود رنگ آمیزی صورت می‌گیرد.

مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم عنوان کرد: از آنجایی که رنگ آمیزی معابر و خیابان‌ها باید با طرح و الگو انجام شود بنابراین کار به کندی پیش می‌رود، اما از ارزش بیشتری برخوردار است.

نیک بیان کرد: استاندارد‌های تعیین شده که با رنگ آمیزی در خیابان‌ها نشان داده می‌شود رفتار ترافیکی راننده را تغییر می‌دهد.

مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم با بیان اینکه رنگ آمیزی محوری و آرم و نقوش معابر به صورت یکسان در همه مناطق اجرا شده است، افزود: هدف این است که مناطقی که بیشترین مسافر و زائر در آن حضور می‌یابد و نیازمند احتیاط بیشتر رانندگان است در اولویت قرار گیرند، همچنین بار ترافیکی نیز در اولویت قرار دادن معابر مؤثر بوده است.