استاندار قم در گفت‌وگو با تسنیم‌: حادثه سقوط هواپیما‌ ضایعه‌ای برای کل ملت ایران است + فیلم‌
استاندار قم در گفت‌وگو با تسنیم‌: حادثه سقوط هواپیما‌ ضایعه‌ای برای کل ملت ایران است + فیلم‌

– اخبار استانها – بهرام سرمست در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم، ضمن عرض تسلیت به خانواده‌های داغدار شهدای حادثه سقوط هواپیما‌ اظهار داشت: این حادثه، داغ بزرگی است که تحمل آن بسیار سخت است. دیدار امام‌ جمعه و استاندار قم با خانواده شهدای سانحه هوایی + فیلم‌روایت استاندار از تلاش عده‌ای برای سوءاستفاده […]

– اخبار استانها –

بهرام سرمست در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم، ضمن عرض تسلیت به خانواده‌های داغدار شهدای حادثه سقوط هواپیما‌ اظهار داشت: این حادثه، داغ بزرگی است که تحمل آن بسیار سخت است.

دیدار امام‌ جمعه و استاندار قم با خانواده شهدای سانحه هوایی + فیلم‌روایت استاندار از تلاش عده‌ای برای سوءاستفاده از خانواده‌های سانحه سقوط هواپیما در قم‌‌دلجویی آیت‌الله سعیدی ‌از خانواده یکی از شهدای سانحه سقوط هواپیما

استاندار قم از خداوند متعال طلب صبر و بردباری برای خانواده‌های داغدار این حادثه کرد و گفت: این ضایعه برای کل ملت ایران است، امیدوارم این خانواده‌ها ما را هم در غم خود شریک بدانند.

وی خاطرنشان کرد: این حادثه، برای ما باید یک درس عبرتی باشد که بتوانیم انشاء‌الله آن را جبران کنیم، همچنین باید در کنار این خانواده‌ها باشیم که احساس غربت و تنهایی نکنند تا بتوانند این مصیبت سخت را تحمل کنند.

پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم