پیام تبریک شورای اسلامی شهر مقدس قم درپی عملیات موفقیت‌آمیز «وعده صادق ۲»
پیام تبریک شورای اسلامی شهر مقدس قم درپی عملیات موفقیت‌آمیز «وعده صادق ۲»

عملیات غرورآفرین نیروهای مسلح و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در “وعده صادق ۲” تجلی آشکار وعده الهی در پیروزی حق بر باطل بود، این عملیات نشانه‌ای روشن از قدرت و اراده ملت ایران و نیروهای مسلح در صحنه بین‌المللی و فروپاشی قدرت پوشالی و بازدارندگی سست رژیم سفاک و جنایتکار صهیونیستی به شمار می‌رود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر قم، در پی پاسخ جمهوری اسلامی ایران به جنایات رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن مجاهد کبیر سید حسن نصرالله، شهید نیلفروشان و شهید اسماعیل هنیه بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
“وَمَا رَمَیْتَ إِذْ رَمَیْتَ وَلَکِنَّ اللَّهَ رَمَی”
(سوره انفال/۱۷)

سپاس و حمد بی‌پایان پروردگار متعال را که پاسداران انقلاب اسلامی را نماینده مظلومان و مقاومت‌گران قرار داد تا در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی، وعده الهی را تحقق بخشند و بار دیگر اراده مستحکم ملت‌های مسلمان را به جهانیان نشان دهند. با افتخار پیشانی بر خاک می‌ساییم و دعاگوی فرزندان دلیر جبهه حق در برابر باطل هستیم.

عملیات غرورآفرین نیروهای مسلح و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در “وعده صادق ۲” تجلی آشکار وعده الهی در پیروزی حق بر باطل بود. این عملیات نشانه‌ای روشن از قدرت و اراده ملت ایران و نیروهای مسلح در صحنه بین‌المللی و فروپاشی قدرت پوشالی و بازدارندگی سست رژیم سفاک و جنایتکار صهیونیستی به شمار می‌رود.

https://idc0-cdn0.khamenei.ir/ndata/news/57717/C/14030709_0157717.jpg

تلاش‌های رژیم صهیونیستی برای سانسور خبری نمی‌تواند واقعیت تخریب‌ها، تلفات و فرسایش روحی و اجتماعی این شکست را پنهان کند، امروز بر نخبگان واجب است که با پیروی از فرمان جهاد تبیین، ابعاد و زوایای شگفت‌انگیز و تأثیرگذار عملیات “وعده صادق ۲” را برای مردم به روشنی تبیین و تحلیل کنند.

شورای اسلامی شهر مقدس قم در این فضای غرور و افتخار، از پاسداران، ارتشیان و تمامی نیروهای مسلح که با عزت پرچم اسلام و مقاومت را برافراشتند، صمیمانه قدردانی می‌کند و این پیروزی بزرگ را به مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران و تمامی نیروهای مقاومت تبریک عرض می‌نماید. از خداوند متعال مسئلت داریم تا مجاهدان راه حق را در پناه خود حفظ کند و پرچم انقلاب اسلامی را به دست صاحب اصلی آن، حضرت صاحب‌الزمان (عج) برسانند.

«إنْ تَنْصُروا اللهَ یَنْصُرُکُم وَ یُثَبّتْ أقدامَکُم»

۱۴۰۳/۰۷/۱۱