مراسم بزرگداشت عروج یافتگان حادثه هوایی در قم برگزار می‌شود‌
مراسم بزرگداشت عروج یافتگان حادثه هوایی در قم برگزار می‌شود‌

– اخبار استانها – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، مراسم بزرگداشت عروج یافتگان حادثه هوایی برگزار می شود. این مراسم امشب پس از اقامه نماز مغرب و عشا با حضور علما و اساتید حوزه، مسئولین استان، خانواده جان باختگان این حادثه و اقشار مختلف مردم در […]

– اخبار استانها –

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، مراسم بزرگداشت عروج یافتگان حادثه هوایی برگزار می شود. این مراسم امشب پس از اقامه نماز مغرب و عشا با حضور علما و اساتید حوزه، مسئولین استان، خانواده جان باختگان این حادثه و اقشار مختلف مردم در شبستان امام خمینی(ره) حرم حضرت معصومه(س) برگزار می شود.

هویت ۵۰ جان‌باخته سقوط هواپیمای اوکراینی شناسایی شدپدر شهید حادثه سقوط هواپیما در گفت‌وگو با تسنیم: نباید خدمات عزیزانمان ‌تحت‌الشعاع یک حادثه قرار گیرد / احدی حق سوءاستفاده ندارد + فیلمپدر شهید یزدی حادثه سقوط هواپیما: راضی نیستیم ‌دل رهبری هیچ موقع و در هیچ جایی شکسته شود / نظر معظم له را روی چشم می‌گذاریم‌

هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ شرکت هواپیمایی اوکراینی با ۱۷۶ مسافر و ۹ خدمه پروازی که صبح چهارشنبه ۱۸ دی‌ماه جاری، تهران را به مقصد کی‌یف پایتخت اوکراین ترک می‌کرد حوالی شهر جدید پرند در استان تهران سقوط کرد و همه مسافران جان باختند.

طی روزهای اخیر اعلام شد که محمدامین بیروتی و سارا حسنی‌سعدی، دو نخبه قمی بودند که درسانحه هواپیمای اوکراینی جان باختند اما روز گذشته مشخص شد علاوه بر‌ این دو جوان نخبه استان و کشور خانواده ۳ نفره اویسی از قم نیز در این پرواز حضور داشتند.