بهره مندی ۱۸۵ قمی از خدمات گفتار درمانی هلال احمر
بهره مندی ۱۸۵ قمی از خدمات گفتار درمانی هلال احمر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،عبدالنبی بحرانی معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر قم با بیان اینکه طی ۹ ماهه نخست امسال ۴۵ هزار و ۴۵۹ نسخه در داروخانه هلال احمر قم ارائه شد، گفت: ۳۴۹ نفر در این مدت به بخش فیزیوتراپی پلی‌کلینیک […]

پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،عبدالنبی بحرانی معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر قم با بیان اینکه طی ۹ ماهه نخست امسال ۴۵ هزار و ۴۵۹ نسخه در داروخانه هلال احمر قم ارائه شد، گفت: ۳۴۹ نفر در این مدت به بخش فیزیوتراپی پلی‌کلینیک توانبخشی هلال احمر قم مراجعه کرده‌اند.

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان قم با بیان اینکه در کلینیک پروتز هلال احمر قم طی این مدت ۳۹ مورد ساخت و ۷۸ مورد تعمیر و به طور کلی ۱۱۷ مورد خدمت ارائه شد، گفت: در کلینیک ارتز ۱۴۸ مورد ساخت، ۶۴ مورد تعمیر و به طور کلی ۲۱۲ خدمت ارائه شده است.

بحرانی بیان کرد: در بخش کاردرمانی هلال احمر ۱۳۱ نفر طی ۹ ماهه نخست امسال مراجعه کردند که در این مرکز خدمات لازم با ۴۵ درصد تخفیف برای عموم ارائه شد.

او  ادامه داد: در کلینیک کفش طبی هلال احمر قم نیز طی ۹ ماهه نخست امسال ۳۶۴ مورد ساخت و ۱۸ تعمیر و به طور کلی ۳۸۲ خدمت ارائه شد.

بحرانی بیان کرد: همچنین به بخش گفتار درمانی هلال احمر قم طی این مدت ۱۸۵ نفر مراجعه کرده و خدمات لازم را دریافت کردند.

معاون بهداشت و درمان جمعیت هلال احمر قم با بیان اینکه طی ۹ ماهه امسال هزار و ۵۱۲ دز واکسن توسط جمعیت هلال احمر تزریق شد،تصریح کرد: تعداد واکسن‌های دریافتی در هلال احمر قم در این مدت هزار و ۴۰۰ دز و تعداد واکسن باقی مانده از سال گذشته نیز ۱۱۲ دز بوده است.

بحرانی گفت: برگزاری سه کارگاه آموزشی جهت توانمندسازی تیم‌های درمانی اضطراری، برگزاری ۲ دوره آموزش پرستاری در بحران و برگزاری ۲ جلسه کمیته درمان و تدریس دوره‌های تکمیلی و تخصصی و تربیت مربی از جمله اقدامات هلال احمر طی ۹ ماه امسال بوده است.

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان قم بیان کرد: معاینات حجاج و روحانیون و معین و معینه و اعزام پزشک به حج تمتع سال ۹۸ و معاینات شناسنامه سلامت امدادگران و معاینات اعضای طرح دادرس و ارسال تجهیزات درمانی و دارو به طرح نذر آب منطقه سرباز و پشامک بخشی از فعالیت‌های انجام گرفته توسط این معاونت است.