اجتماع مردمی “راه نصرالله” در مسجد جمکران برگزار شد
اجتماع مردمی “راه نصرالله” در مسجد جمکران برگزار شد

اجتماع بزرگ «راه نصرالله» با حضور و سخنرانی الشیخ حسن البغدادی، عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان در آستان مقدس مسجد جمکران برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم، مراسم بزرگداشت شهید سید حسن نصرالله و دیگر شهدای مقاومت با عنوان «راه نصرالله» با حضور خیل عاشقان و منتظران امام زمان(عج) برگزار شامگاه سه‌شنبه در مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

این ویژه برنامه‌ها از ساعت ۱۶ با حرکت کاروان پیاده و خودرویی در طریق المهدی آغاز شد و در ادامه و از ساعت ۱۷ اجتماع مردمی در میدان آل یاسین انجام و سپس راهپیمایان برای عرض تسلیت شهادت دبیرکل حزب الله لبنان به سمت آستان مقدس مسجد جمکران حرکت کردند.

ویژه برنامه «راه نصرالله» بعد از اقامه نماز مغرب و عشا با حضور الشیخ حسن البغدادی، عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان در صحن جامع امام مهدی(عج) آغاز و در ادامه حجت‌الاسلام رفیعی به سخنرانی کرد.

قرائت دعای توسل با نوای حاج عباس حیدرزاده و اجرای سرودها و برنامه‌های حماسی از دیگر برنامه‌های بزرگداشت سید مقاومت در آستان مقدس مسجد جمکران بود.

در حالی که مراسم بزرگداشت شهید سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان در مسجد مقدس جمکران در حال برگزاری بود، حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم منحوس صهیونیستی آغاز شد و دسته‌ای از موشک‌ها بر فراز مسجد مقدس جمکران به سمت سرزمین‌های اشغالی به پرواز در آمدند. 

با پرواز موشک‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر فراز مسجد مقدس‌ جمکران زائران شرکت کننده در مراسم یک صدا شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سردادند و ضمن شعارهای لبیک یا خامنه‌ای و جانم فدای رهبر از عملیات موشکی موفقیت‌آمیز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تشکر کردند.

منبع: خبرگزاری تسنیم استان قم/