خوشحالی مردم قم از عملیات موشکی سپاه علیه اسرائیل
خوشحالی مردم قم از عملیات موشکی سپاه علیه اسرائیل

مردم انقلابی شهر مقدس قم همزمان با عملیات موشکی موفقیت آمیز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در وعده صادق ۲ و ضربات سهمگین به رژیم تروریست صهیونیستی به حرم حضرت معصومه(س) و خیابان ها آمدند و به جشن و شادی پرداختند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم، مردم انقلابی شهر مقدس قم امشب همزمان با عملیات موشکی موفقیت آمیز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در وعده صادق ۲ و ضربات سهمگین به رژیم تروریست صهیونیستی به خیابان ها آمدند و به جشن و شادی پرداختند.

مردم ولایتمدار قم در نقاط مختلف شهر امشب به جشن و شادی پرداختند و با در دست داشتن پرچم‌های ایران، حزب‌الله و فلسطین از حمله مشکی سپاه پاسداران تشکر کردند.

از ساعت ۲۲ نیز مردم باحضور در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله‌علیها تجمع کردند و با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل از سپاه پاسداران و جبهه مقاومت حمایت کردند

در مسجد مقدس جمکران هم مردم انقلابی در حمایت از اقتدار آفرینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شعارهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا سر دادند و برای و موفقیت و پیروزی های روز افزون فرزندان عزیز خود در سپاه دست به دعا برداشتند.

طلاب و روحانیون ایرانی و خارجی هم خوشحال و شادمان از انتقام سپاه پاسداران از رژیم منحوس و خونخوار صهیونیستی، همراه مردم دیار کریمه اهل‌بیت علیهم‌السلام به خیابان ها آمدند.

منبع: خبرگزاری تسنیم استان قم/